"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Vraag
Beste antwoord (via Zondagskindje op 26-03-2025 09:28)
Alle reacties
SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW
Een knopje, dat is in te drukken maar dan gebeurd er nietsDaWizza schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:18:
Ik zie 2 scharnieren aan de bovenkant en een klepje aan de onderkant om je vinger in te steken...wat zit erin?
Als het een thermometer is, dan zou er toch een display opzitten?
[ Voor 10% gewijzigd door Zondagskindje op 25-03-2025 11:42 ]
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Tenzij hij draadloos verbinding legt met een binnenunit.Zondagskindje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:41:
[...]
Zal met RF (radio) werken, of gewerkt hebben. Heb je een foto van de andere kant?Zondagskindje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:41:
[...]
Een knopje, dat is in te drukken maar dan gebeurd er niets
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Eh, nu even niet. Ik ben niet thuisfranssie schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:49:
[...]
Zal met RF (radio) werken, of gewerkt hebben. Heb je een foto van de andere kant?
Is het zomaar spontaan op je raam terecht gekomen?Zondagskindje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:16:
Het zit op mijn raam geplakt en ik heb geen idee wat dit moet voorstellen.
Spel en typfouten voorbehouden
Volgens de sticker vanaf 2007, misschien nooit eerder opgevallenFredvZ schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:38:
[...]
Is het zomaar spontaan op je raam terecht gekomen?

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.
Ik gok op een thermometer die samenwerkt met een thermostaat om zo de cv te sturen.breew schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 11:48:
[...]
Tenzij hij draadloos verbinding legt met een binnenunit.
Ik woon er niet zo lang, dus ja, spontaan op het raamFredvZ schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:38:
[...]
Is het zomaar spontaan op je raam terecht gekomen?