Ik gebruik nu al een tijdje verschillende LLM's. De laatste maanden ben ik vrijwel volledig gebruik aan het maken van Gemini. Daar zit een optie in dat connectie kan worden gemaakt met Google Workspace.
Nu ik hier even mee gespeeld heb kom ik tot de volgende conclusie:
@Gmail Hoeveel berichten staan in mijn inbox?
Antwoord: 5
@Gmail How many messages are present in my inbox?
Antwoord: 20
Als ik zelf kijk is het 20. Ook als ik doorvraag en opnieuw vraag (in het Nederlands) dan komt hij met wisselende antwoorden. Soms 5, soms 10, maar nooit 20. Ook op een iets andere manier vragen (in het Nederlands) leidt vrijwel nooit tot kloppende zaken. Soms worden ook e-mails geciteerd die al weken geleden uit mijn inbox zijn verwijderd (zelfs uit de prullenbak).
Ik wil graag begrijpen hoe het kan dat dit verschillende antwoorden zijn. Weet iemand dat? Dat je sowieso beter in het Engels kunt communiceren snap ik, maar ik ben gewoon benieuwd naar de technische oorzaak.
Nu ik hier even mee gespeeld heb kom ik tot de volgende conclusie:
@Gmail Hoeveel berichten staan in mijn inbox?
Antwoord: 5
@Gmail How many messages are present in my inbox?
Antwoord: 20
Als ik zelf kijk is het 20. Ook als ik doorvraag en opnieuw vraag (in het Nederlands) dan komt hij met wisselende antwoorden. Soms 5, soms 10, maar nooit 20. Ook op een iets andere manier vragen (in het Nederlands) leidt vrijwel nooit tot kloppende zaken. Soms worden ook e-mails geciteerd die al weken geleden uit mijn inbox zijn verwijderd (zelfs uit de prullenbak).
Ik wil graag begrijpen hoe het kan dat dit verschillende antwoorden zijn. Weet iemand dat? Dat je sowieso beter in het Engels kunt communiceren snap ik, maar ik ben gewoon benieuwd naar de technische oorzaak.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.