Heeft er iemand een idee waaraan het volgende kan liggen?
Bij mijn DS1520+ ondervind ik het volgende probleem.
Mijn Synology NAS verdubbelt / vermenigvuldigt mijn opgeslagen foto's.
Er zit wel de volgende verdubbeling in. 1 wordt 2 wordt 4 wordt 8 en langer durf ik niet te wachten.
Heb al helemaal geen foto-apps meer op mijn mobiele apparaten staan omdat ik niet van het probleem af kom.
Verwijder ik de foto's weer, komen ze prompt weer terug. Weet niet waar ik moet kijken. Bij Synology vind ik er ook geen oplossing voor en te spreken krijg je tegenwoordig niemand meer.
Het apparaat staat daarom uit want op die manier krijg ik er heel veel werk mee en lopen de schijven vol.
Heb er 5 schijven bij waarvan ik er twee bewust nog niet ingezet heb.
Durf hem zelfs niet meer aan te zetten zolang ik de oplossing niet weet.
Natuurlijk heb ik me verdiept NAS boeken gekocht. Een dikke pil van Andreas Hofmann en van Dennis Rühmer heb ik er al twee. Ook zijn laatste dikke uitvoering.
Maar ja, ik vind de oorzaak niet.
Bij mijn DS1520+ ondervind ik het volgende probleem.
Mijn Synology NAS verdubbelt / vermenigvuldigt mijn opgeslagen foto's.
Er zit wel de volgende verdubbeling in. 1 wordt 2 wordt 4 wordt 8 en langer durf ik niet te wachten.
Heb al helemaal geen foto-apps meer op mijn mobiele apparaten staan omdat ik niet van het probleem af kom.
Verwijder ik de foto's weer, komen ze prompt weer terug. Weet niet waar ik moet kijken. Bij Synology vind ik er ook geen oplossing voor en te spreken krijg je tegenwoordig niemand meer.
Het apparaat staat daarom uit want op die manier krijg ik er heel veel werk mee en lopen de schijven vol.
Heb er 5 schijven bij waarvan ik er twee bewust nog niet ingezet heb.
Durf hem zelfs niet meer aan te zetten zolang ik de oplossing niet weet.
Natuurlijk heb ik me verdiept NAS boeken gekocht. Een dikke pil van Andreas Hofmann en van Dennis Rühmer heb ik er al twee. Ook zijn laatste dikke uitvoering.
Maar ja, ik vind de oorzaak niet.