Bootz poll creator resultaten worden niet geüpdated

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Admiral Freebee in "De Mol 2025 - België"

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik maak een poll aan via de BOOTZ poll creator. Dat is geen functionaliteit van Tweakers.
De resultaten van de poll worden geserveerd als een afbeelding. Normaal gezien wordt deze mee geüpdated bij het laden maar dit lijkt niet meer te gebeuren.

Als ik het plaatje in een apart venster laad dan krijg ik wel de nieuwe resultaten te zien. Ik heb het vermoeden dat er ergens iets gecached wordt aan de kant van Tweakers want het laden van de post in een andere browser zorgt ervoor dat ik nog altijd het oude plaatje te zien krijg.

Updaten van de post zorgt er soms voor dat er wel een nieuwe afbeelding komt. Vandaar dat je al een aantal resultaten ziet. Eerder deze ochtend stond er nog bij elke naam 0.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
De correcte afbeelding wordt geladen.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Screenshot met aan de linkerkant het beeld in het forum (Pedro heeft 4 stemmen) en aan de rechterkant als ik het plaatje in een apart scherm laadt (Pedro heeft 5 stemmen).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ty79-o18jB1l4kHSyvbaPAGmCv4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Oo6tqPKNmjmeqN1iY4KQ9O85.png?f=fotoalbum_medium

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox 136.0.2 (x64) in combinatie met uBlock Origin op Windows 11
Edge 134.0.3124.83 (x64) zonder adblockers op Windows 11
Firefox 136.0.2 in combinatie met uBlock Origin op Android 14 (One UI 6.1 op een Samsung Galaxy A52s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:34

crisp

Devver

Pixelated

Zie Poll resultaten niet zichbaar

@Kees kunnen we hier nog een uitzondering voor maken, of wordt dat nu wel heel lastig icm AWS?

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:33

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb al meerdere pogingen gedaan om Akamai ertoe te verleiden om ze neit te cachen, maar die blijft ze stug toch cachen :/

Edit: Nog een poging gedaan, nu lijkt het beter te gaan

[ Voor 18% gewijzigd door Kees op 24-03-2025 13:15 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mijn poll resultaten lijken nu wel up te daten. Top! :)

Dit topic is gesloten.