En daarmee is ook meteen gezegd waarom het als een advertentie leest......
Vindt je het zelf niet raar dat er een stuk op de voorpagina staat wat één op één uit de marketingpraat van Mercedes overgenomen is? Als een stuk puur geschreven is op basis van een persevenement dan was het veel slimmer geweest om er wél een advertorial van te maken; de inhoud was exact gelijk geweest maar het had tenminste nog geld opgeleverd.
Zoals gezegd; het is hier een tech site. Om dan een stuk te lezen wat zo rechtstreeks van de marketing afdeling van een ander bedrijf af komt is teleurstellend.
Uiteindelijk blijf ik van mening dat er een interessant artikel uit is gekomen dat je informeert over welke keuzes Mercedes heeft gemaakt om tot deze relatief zeer efficiënte auto uit te komen.
Dan verschillen wij duidelijk van mening. Ik ben niet geïnteresseerd in wat WC Eend te vertellen heeft over hoe goed WC Eend wel niet is.
Ik hoop dat je begrijpt dat het ook niet heel erg bevredigend is als je dergelijke 'opmerkingen' naar je toe krijgt, zonder enige vorm van respect voor de schrijver of enige vorm van onderbouwing om tot een zinnig gesprek te komen

De onderbouwing is ondertussen door je zelf gegeven. Het leest als een advertorial omdat het rechtstreeks uit de pen van Mercedes komt. Het is ook niet mijn taak om een gevoel te duiden. Dit ding kwaakte als een eend en het is nu duidelijk waarom dat was. Niet omdat het een eend is maar omdat het een eendefluitje van Mercedes in de mond van Tweakers.net is.