1,5 jaar geleden een huis gekocht met energielabel D (dachten wij). Nu we het te koop hebben gezet vroegen we aan onze advocaat de papieren, omdat de makelaars er naar vroegen. Blijkt dat we dus een nieuw energielabel hebben die nu E is. Terwijl er niks veranderd is aan het huis.
Ik heb het oude label ook nog kunnen vinden, van 2021. Is die nog gewoon geldig? Of vervalt dat automatisch bij het ontvangen van die nieuwe. Ik vraag mij überhaupt af waarom dat destijds is gebeurt, een nieuwe aangevraagd, waarschijnlijk om aan ons te verdienen? Is toch niet nodig als het label 10 jaar geldig is en er geen verbeteringen zijn aangebracht?
Speelt zich af in Griekenland maar die labels zijn hier ook 10 jaar geldig.
Plaatje 1 is van 2021, plaatje 2 van 2024. Zien jullie daar wat geks, ik heb geen idee hoe je zo'n berekening moet maken, ik zie wel een enorme verhoging van co2.
:strip_exif()/f/image/8ZubENZmcv8Sd19kWCUjQJH9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RkpfKCDSJeRuICNfJqmQUPq4.jpg?f=fotoalbum_large)
(Ik kan overigens nog niet in contact komen met de makers (verschillende mensen/bureaus), onvindbaar voor nu.
Na wat vertaling blijkt die van 2024 onvolledig. Solar en biomassa niet ingevuld. Ik heb die persoon ook nooit gezien of ontmoet. Zaakje stinkt.
/f/image/e23jlmLpKHLZUn1pWFiUe24j.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb het oude label ook nog kunnen vinden, van 2021. Is die nog gewoon geldig? Of vervalt dat automatisch bij het ontvangen van die nieuwe. Ik vraag mij überhaupt af waarom dat destijds is gebeurt, een nieuwe aangevraagd, waarschijnlijk om aan ons te verdienen? Is toch niet nodig als het label 10 jaar geldig is en er geen verbeteringen zijn aangebracht?
Speelt zich af in Griekenland maar die labels zijn hier ook 10 jaar geldig.
Plaatje 1 is van 2021, plaatje 2 van 2024. Zien jullie daar wat geks, ik heb geen idee hoe je zo'n berekening moet maken, ik zie wel een enorme verhoging van co2.
:strip_exif()/f/image/8ZubENZmcv8Sd19kWCUjQJH9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RkpfKCDSJeRuICNfJqmQUPq4.jpg?f=fotoalbum_large)
(Ik kan overigens nog niet in contact komen met de makers (verschillende mensen/bureaus), onvindbaar voor nu.
Na wat vertaling blijkt die van 2024 onvolledig. Solar en biomassa niet ingevuld. Ik heb die persoon ook nooit gezien of ontmoet. Zaakje stinkt.
/f/image/e23jlmLpKHLZUn1pWFiUe24j.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HxlAf64kWXjL0bxkQM3FNeGs.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Sunrise op 23-03-2025 15:48 . Reden: Ernstige schrijffout. ]