Verplaatsen bestanden van iCloud naar Onedrive werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:39
Als ik files download in Safari op mijn iPad komen deze in de Downloads folder terecht op de iCloud. Als ik die bestanden via de ‘Bestanden’ app probeer te verplaatsen naar Onedrive, dan lijkt het er op dat deze worden gekopieerd naar de folder op Onedrive. Binnen de Bestanden app zie ik ze ook staan in de folder op Onedrive. Open ik echter de Onedrive app op m’n iPad, of Onedrive op mijn PC, dan staan deze bestanden niet in de folder op Onedrive. Onedrive geeft verder aan dat alle bestanden gesynchroniseerd zijn.

Het lijkt er op dat de bestanden op de iPad niet gesynchroniseerd worden naar Onedrive in de Cloud maar offline op mijn iPad blijven staan in de Bestanden app.

Wat doe ik hier fout?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:20
Heb je dit al met de OneDrive app geprobeerd? Daar naar de folder gaan waar je de bestanden wil hebben, upload kiezen(+), en ze dan uit de iCloud map selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:39
Archer_VC10 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 15:30:
Heb je dit al met de OneDrive app geprobeerd? Daar naar de folder gaan waar je de bestanden wil hebben, upload kiezen(+), en ze dan uit de iCloud map selecteren.
Dat werkt wel, maar moet het dan wel per bestand doen, want zie even geen optie om meerdere files in één keer te doen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm