Hi,
Ik loop tegen een probleem aan met het toevoegen van M.2 Wifi/ Bluetooth bij mijn Asrock B650-HDV/M.2.
Volgens de manual zijn deze kaartjes geschikt:
:strip_exif()/f/image/4xzp1EOc6TI7KgYyHw6WYrek.png?f=user_large)
Ik heb deze: uitvoering: Intel Wi-Fi 6E AX210 no vPro
-edit- de eerste blijkt een AX211 te zijn. Dit staat wel in de beschrijving van Amazon maar de kop geeft AX210 aan. dit heb ik niet gecheckt.
en deze: https://www.amazon.nl/WiF...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1
De eerste werd wel herkend echter enkel als wireless device met een stuurprogrammafout, de tweede wordt helemaal niet herkend.
Beide zijn Key E, dit zou compatibel moeten zijn.
Online vind ik niets doorslaggevends en in de BIOS kan ik ook niets vinden wat (imo) met m.2 Wifi te maken heeft. ook heb ik allerhande drivers geprobeerd, eerst vanuit Asrock zelf en ook vanuit Windows maar niets helpt.
Nu is dit de eerste keer dat ik er mee werk dus wellicht mis ik iets, dat hoop ik iig...
Wie heeft er ervaring mee en kan mij in de juiste richting wijzen?
Ik loop tegen een probleem aan met het toevoegen van M.2 Wifi/ Bluetooth bij mijn Asrock B650-HDV/M.2.
Volgens de manual zijn deze kaartjes geschikt:
:strip_exif()/f/image/4xzp1EOc6TI7KgYyHw6WYrek.png?f=user_large)
Ik heb deze: uitvoering: Intel Wi-Fi 6E AX210 no vPro
-edit- de eerste blijkt een AX211 te zijn. Dit staat wel in de beschrijving van Amazon maar de kop geeft AX210 aan. dit heb ik niet gecheckt.
en deze: https://www.amazon.nl/WiF...Z2V0TmFtZT1zcF9hdGY&psc=1
De eerste werd wel herkend echter enkel als wireless device met een stuurprogrammafout, de tweede wordt helemaal niet herkend.
Beide zijn Key E, dit zou compatibel moeten zijn.
Online vind ik niets doorslaggevends en in de BIOS kan ik ook niets vinden wat (imo) met m.2 Wifi te maken heeft. ook heb ik allerhande drivers geprobeerd, eerst vanuit Asrock zelf en ook vanuit Windows maar niets helpt.
Nu is dit de eerste keer dat ik er mee werk dus wellicht mis ik iets, dat hoop ik iig...
Wie heeft er ervaring mee en kan mij in de juiste richting wijzen?
[ Voor 4% gewijzigd door douwe.nl op 23-03-2025 16:44 ]