"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
Verwijderd
Heb je de bios van je moederbord al geupdate. Het is zo dat oudere moederborden niet de nieuwste schijven herkend.
Ik had dit probleem met MSI 6199VA en de maxtor 40GB.
Succes.
Ik had dit probleem met MSI 6199VA en de maxtor 40GB.
Succes.
P3 500, september 99, neem toch aan dat hij dat aan moet kunnen is het niet?
Heb dezelfde hdd vorige week gekocht. Meteen herkend op mijn Gigabyte PII 350, nah ja, NADAT ik een bios update gedaan had althans
Verwijderd
"pentium 3 500 uit 1999" heeft weinig te makem met het bios van uit moederbord. Heb zelf ook een Maxtor 40GB, 5400 rpm. Op (of aan) een msi 6199va moederbord. Uit 1999. Draait prima,maar wel met laatste bios. Misschien toch maar even halen voor jouw bordje, want als je bios nog origineel is, kan dat echt geen kwaad.
hoe heb je de jumpers erop zitten?
ik heb zelf ook zon maxtor disk, en deze had een vreemde jumper setting nodig!
ik jumper staat verticaal en een staat horizontaal,.. zo deed ie het bij mijn tenminste als primary slave,
in de documentatie staat dit trouwens ook vermeld
ik heb zelf ook zon maxtor disk, en deze had een vreemde jumper setting nodig!
ik jumper staat verticaal en een staat horizontaal,.. zo deed ie het bij mijn tenminste als primary slave,
in de documentatie staat dit trouwens ook vermeld
A wise man's life is based around fuck you
Emm dat is het mooie, heb 1jumper, geen documentatie
type D540X 4k
type D540X 4k
Probeer eens in speigelbeeld te jumperen. Was mij daarmee wel gelukt.
Blijkt dat je de jumpers van bovenaf moet bekijken
En daar zat ik dan een half uur aan te kloten.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik had een PIII450 ook september '99 en die herkende mijn WD45GB ook niet het flashen van de bios van mijn mainbord verhielp overigens alle problemen...Op zondag 16 september 2001 02:40 schreef Parcye het volgende:
P3 500, september 99, neem toch aan dat hij dat aan moet kunnen is het niet?
Luxx
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Verwijderd
Is het zo'n nieuwe D540X met 40GB platters?
In dat geval kan het wel eens een DOA zijn...
Mijn 80GB D540X is gisteren overleden met exact hetzelfde probleem: wil absoluut niet meer detecteren (en maakt nu rare geluiden). Dat kreng was verdomme nog maar een maand oud! En dan koop je Maxtor omdat hun zo zitten te adverteren met reliable hd's en je je buik vol hebt van de IBM 75GXP serie... dit is al de derde fukking keer in een half jaartje dat ik al m'n mp3tjes, films & warez verlies

En m'n Seagate van 6,5 GB ratelt nog rustig door... is het tegenwoordig niet meer mogelijk om goede hd's te maken? Ik was nog wel net van plan om volgende week ofzo een cd-fikker te kopen om deze keer m'n allerbelangrijkste data eens te kunnen backuppen kapt die scheissehd der nu al mee
En strax als ik zo'n fikker aangeschaft hebt gebeurt er natuurlijk nix meer...
In dat geval kan het wel eens een DOA zijn...
Mijn 80GB D540X is gisteren overleden met exact hetzelfde probleem: wil absoluut niet meer detecteren (en maakt nu rare geluiden). Dat kreng was verdomme nog maar een maand oud! En dan koop je Maxtor omdat hun zo zitten te adverteren met reliable hd's en je je buik vol hebt van de IBM 75GXP serie... dit is al de derde fukking keer in een half jaartje dat ik al m'n mp3tjes, films & warez verlies
En m'n Seagate van 6,5 GB ratelt nog rustig door... is het tegenwoordig niet meer mogelijk om goede hd's te maken? Ik was nog wel net van plan om volgende week ofzo een cd-fikker te kopen om deze keer m'n allerbelangrijkste data eens te kunnen backuppen kapt die scheissehd der nu al mee
ik heb net op de HCC een maxtor 40 gig gekocht (740x, 7200rpm) en hij deed het ook niet .dus een bios flash gehaalt en hij deed het weer. ik heb trouwens een super oud systeem uit 1997 een celeron 300mhz met aopen ax6lc mobo
Pagina: 1