Hoi redactie,
Is het voor jullie te overwegen als reviewers eens een aantal populaire thuisbatterij met stekker te gaan testen? In het DEI forum zijn inmiddels al een aantal gerichte topics voor diverse systemen. Het toont aan dat het onderwerp leeft en op interesse kan rekenen.
De waarde van een review zit hem dan voor mij met name in de softwarematige aansturing van dit soort systemen:
Hoe goed is de app?
Welke laad en ontlaadscenario’s worden ondersteund(NOM, onbalanshandel…)
Hoe is de integratie met slimme meter?
Hoe is de integratie met Domotica systemen?
Hoe stabiel is de software?
Maar hardwarematig is natuurlijk ook interessant:
Welke soort accu?
Integratie met zonnepanelen?
Noodstroomfunctie?
Hoe groot is de accu?
Wat heb je allemaal nodig voor installatie?
En wellicht kunnen jullie ook nog wat criteria verzinnen?
Zou me leuk lijken als jullie 4 setjes ofzo in huis halen en deze (wellicht roulerende) aan de testredactie naar huis meegeven om te testen en dan de bevindingen met ons delen
Is het voor jullie te overwegen als reviewers eens een aantal populaire thuisbatterij met stekker te gaan testen? In het DEI forum zijn inmiddels al een aantal gerichte topics voor diverse systemen. Het toont aan dat het onderwerp leeft en op interesse kan rekenen.
De waarde van een review zit hem dan voor mij met name in de softwarematige aansturing van dit soort systemen:
Hoe goed is de app?
Welke laad en ontlaadscenario’s worden ondersteund(NOM, onbalanshandel…)
Hoe is de integratie met slimme meter?
Hoe is de integratie met Domotica systemen?
Hoe stabiel is de software?
Maar hardwarematig is natuurlijk ook interessant:
Welke soort accu?
Integratie met zonnepanelen?
Noodstroomfunctie?
Hoe groot is de accu?
Wat heb je allemaal nodig voor installatie?
En wellicht kunnen jullie ook nog wat criteria verzinnen?
Zou me leuk lijken als jullie 4 setjes ofzo in huis halen en deze (wellicht roulerende) aan de testredactie naar huis meegeven om te testen en dan de bevindingen met ons delen