Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennst
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 12-04 19:48
Mijn vraag
Hoe krijg ik mijn pinpas van Rabobank op mijn Google Wallet van mijn Watch 5 Pro?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Smartwatch: Samsung Galaxy Watch 5 Pro, nieuwste software
Telefoon: Samsung Galaxy A25

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb zelf al mijn pas op mijn google wallet van mijn telefoon (Samsung Galaxy A25) staan. Ik kreeg na het installeren van google wallet een bericht dat mijn passen ook beschikbaar zouden zijn op mijn Watch 5 pro. Vervolgens, als ik google wallet open, staat elke (klanten)kaart er, behalve mijn pinpas. Ik heb al naar een andere topic gekeken die hierover ging, maar het lukt nogsteeds niet om de pas op mijn Watch te krijgen. Als ik klik op mijn watch op pas toevoegen, komt er een popup op mijn telefoon, maar als ik betaalpas aanvink moet ik creditcardgegevens invullen.

Beste antwoord (via lennst op 22-03-2025 20:05)

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:50
Kijk 'ns hier

Misschien is dat de oplossing?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:30
Bij mij (maar dat is ABN) moest ik daarvoor ook handelingen verrichten in de ABN app. Om goedkeuring te geven om de pas op de watch te zetten. Mogelijk dat dit bij Rabo ook zo is?

[ Voor 11% gewijzigd door Dennism op 22-03-2025 16:35 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:50
Kijk 'ns hier

Misschien is dat de oplossing?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennst
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 12-04 19:48
Oplossing gevonden! @Yaksa het enige wat anders moest dan wat de post aangaf, is dat je je kaartnummer moet invullen ipv je pasnummer. Het werkt nu, dank voor de hulp!