TCL QD Mini-LED 50C69K (2025)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinMor
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-03 14:19
Hallo,

Ben op zoek naar een leuke, betaalbare Televisie voor serie's, films en sport.
Nu kwam ik dit model tegen en zou graag jullie advies willen weten, aangezien ik eigenlijk alleen bekent ben met TV's van Philips, Sony en Samsung.

Kan deze voor 719 euro kopen, maar vergelijken met een andere site lukt eigenlijk niet, omdat ik eigenlijk niks over dit model kan vinden, behalve op de site van TCL zelf.

Kwam hem op deze site tegen:
https://www.hellotv.nl/product/tcl-qd-mini-led-50c69k-2025

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:27
De TCL C6K is een lower midrange LCD TV met een beperkte hoeveelheid MiniLED zones hierdoor zul je sneller last hebben van backlightbleeding of gaan er details verloren door de agressieve dimming, de afwerking is matig evenals de beeldverwerking.

Kijk naar de LG 48B4, biedt een veel betere beeldkwaliteit, afwerking en bang for the buck. WebOS is iets beperkter dan GoogleTV echter kun je dit eenvoudig oplossen indien gewenst/ noodzakelijk.

Los hiervan zou ik ver wegblijven van HelloTV met hun discutabele verkooppraktijken en slechte service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinMor
Freshouttheoven schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 10:47:
De TCL C6K is een lower midrange LCD TV met een beperkte hoeveelheid MiniLED zones hierdoor zul je sneller last hebben van backlightbleeding of gaan er details verloren door de agressieve dimming, de afwerking is matig evenals de beeldverwerking.

Kijk naar de LG 48B4, biedt een veel betere beeldkwaliteit, afwerking en bang for the buck. WebOS is iets beperkter dan GoogleTV echter kun je dit eenvoudig oplossen indien gewenst/ noodzakelijk.

Los hiervan zou ik ver wegblijven van HelloTV met hun discutabele verkooppraktijken en slechte service.
Wat zou jouw advies zijn als je een TV mag uitkiezen, met de wensen die ik heb, voor max 1000 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinMor
Zat zelf anders ook nog naar de Philips 48OLED809/12 te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:27
VinMor schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 11:26:
[...]

Wat zou jouw advies zijn als je een TV mag uitkiezen, met de wensen die ik heb, voor max 1000 euro?
Hangt ervan af wat je wensen zijn.

De LG 48B4 biedt momenteel verreweg de meeste bang for the buck in 48''. De gelinkte Philips TV biedt een meerwaarde wanneer je Ambilight een pre vindt en/of je liever GoogleTV wenst.

Je zou ook nog naar de LG C3 of C4 kunnen kijken, zal net als de Philips OLED 809 iets meer HDR impact bieden. We hebben het dan wel over een prijsverschil van rond de 260 euro, dit is ruim 30% duurder, dit ga je niet terug zien in beeldkwaliteit. Je kunt dan met het bespaarde bedrag bijv. het geluid van je tv upgraden (mocht je nog een externe geluidsoplossing hebben) met een fatsoenlijke soundbar (bijv. de Samsung B650D) of een paar actieve boekenplank speakers, voegt veel meer toe aan de beleving dan iets meer HDR impact of Ambilight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies, dus ik verplaats je even :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

VinMor schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 07:18:
Hallo,

Ben op zoek naar een leuke, betaalbare Televisie voor serie's, films en sport.
Nu kwam ik dit model tegen en zou graag jullie advies willen weten, aangezien ik eigenlijk alleen bekent ben met TV's van Philips, Sony en Samsung.

Kan deze voor 719 euro kopen, maar vergelijken met een andere site lukt eigenlijk niet, omdat ik eigenlijk niks over dit model kan vinden, behalve op de site van TCL zelf.

Kwam hem op deze site tegen:
https://www.hellotv.nl/product/tcl-qd-mini-led-50c69k-2025

Alvast bedankt!
Het is onmogelijk om een goed antwoord geven als we niet je budget kennen, of weten wat je er allemaal op aan wilt sluiten of af wilt spelen Nu is je topic eigenlijk gewoon "ik zag deze, is dat goed" en dat is niet de bedoeling op Tweakers. Zie ook het format dat je krijgt als je een nieuw aankoopadviestopic opent. Dat is er niet voor niks.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1