Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toof
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 31-03 14:24
Dag allemaal,

Ik overweeg om te starten met deze studie. ik zou het waarderen als iemand, die de studie heeft gedaan, zijn ervaringen kan delen.

Voornamelijk:

wat is de verhouding tussen security en cloud?
wat is gemiddeld gezien ongeveer het salaris, gezien je als volwaardige medewerker beschouwd wordt?
Was alles goed geregeld met werkgever en CITA Academy?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
Hoi,

Goede vraag. Welke informatie heb je zelf al gevonden over deze studie? Waar wordt deze studie aangeboden, en wat verwacht je zelf qua salaris na het behalen?

Het helpt de discussie als je zelf vooraf wat tijd besteedt aan het zoeken van informatie. Punten waar je vervolgens over twijfelt kun je hier dan benoemen in je openingspost.

Zo voorkomen we dat dit topic, net als je vorige, stilvalt.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toof
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 31-03 14:24
Hi, snap ik. Thanks voor de feedback!
Het gaat echter om deze specifieke vragen.

De studie wordt gegeven door de Hogeschool Utrecht, en het gaat om een leer-werk traject. CITA Academy helpt je bij het vinden van een werkgever, waarbij je een 4 jarig contract krijgt, je studie wordt betaald mits je voldoende studiepunten haalt. En je krijgt een ‘marktconform’ salaris als volwaardig werknemer.

Ik heb namelijk al een orientatiegesprek gehad met de coördinator van de opleiding. Ik heb meerdere malen contact geprobeerd te leggen met CITA, maar niet niets vernomen en geen belletje terug gekregen.

Ik heb dus alle informatie al ingewonnen (voor zover dat kon), behalve deze specifieke vragen, en natuurlijk de ervaringen van oud-studenten. De vraag over het salaris gaat om het salaris bij in diensttreding bij de werkgever, dat via CITA Academy wordt aangeboden. Er zullen natuurlijk verschillende werkgevers zijn met verschillende salarissen, maar het helpt om een indicatie te krijgen van wat te verwachten.

Ik las op reddit dat iemand zei dat je €1500 netto verdiend, maar die persoon heeft de studie nog niet gevolgd en het lijkt me sterk dat het zo laag ligt, aangezien je een volwaardige medewerker bent.

Ik zal dit echter voor in het vervolg direct in mijn post zetten, zodat het niet lijkt alsof ik geen research gedaan heb.