KVM-switch met USB-C output voor monitor–Welke opties zijn?

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Zandvoort
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 22-03 09:42
Hola!

Ik heb twee laptops en één monitor waarbij ik een KVM-switcher voor wil gebruiken. De input moet het liefst USB-C zijn en de output van de KVB-switcher moet een USB-C aansluiting voor de externe monitor hebben omdat het voor mij en mijn werk belangrijk is dat ik de webcam op mijn externe scherm kan gebruiken. Er moet ook echt een knop op de KVB-switcher zitten om makkelijk te kunnen schakelen tussen beiden laptops op het scherm.

Mijn vraag is heeft iemand tips en zijn er uberhaupt KVB-switchers die zo’n output hebben?

Alvast bedankt, ik hoor het graag!

Rick

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Koopadviesvragen horen in de koopadviesfora.

Move OH -> CKA

Verder geldt daar:
CKA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.