Weet iemand waar het stuurwiel, de Trust Racemaster II te koop is? Maakt niet uit of het een gewone of een webwinkel is. Ik heb hem tot nu toe niet kunnen vinden. Alvast bedankt!
met alle respect hoor. maar je wilt toch geen spullen van Trust kopen dat is echt zow plastic als weet ik niet wat. tis echt nix believe me. kijk maar es op zon beurs daar ben ik nog es zon FF stuurtje van ze tegengekomen zonder pookie die was al afgebroken.
ik zeg altijd
Don't Trust, Trust at all
ik zeg altijd
Don't Trust, Trust at all
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik wil dus wel een Trust. Ik heb meerdere reviews op internet gelezen waaronder op Hardwareinfo.net . Bij al de reviews wordt hij 2e achter de ActLabs en als die niet mee deed 1e. Maar daar gaat het nu niet om. Waar kan ik hem kopen?
Ik lees in die review op hardwareinfo.net alleen dat het van de daar geteste sturen het meest degelijke is, maar uit het verhaal van de reviewer kun je zo opmaken dat het troep is. Maar ja, zelf weten.
Nu overal verkrijgbaar bij de slechtere computerzaken
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Waardeloos maar toch beste uit verschillende tests 
Maar ik zou graag namen van (web)winkels horen waar je hem kan kopen. Hier in Enschede ben ik nog niet één winkel tegen gekomen die hem in haar assortiment heeft. Dus als iemand mij daarop antwoord kan geven, heel graag.
Maar ik zou graag namen van (web)winkels horen waar je hem kan kopen. Hier in Enschede ben ik nog niet één winkel tegen gekomen die hem in haar assortiment heeft. Dus als iemand mij daarop antwoord kan geven, heel graag.
hier omg. leeuwarden weet ik zo wel 4 winkels die heb hebben
PS. hij kwam ook al 2e uit de test bij de PU en CT
PS. hij kwam ook al 2e uit de test bij de PU en CT
Nee, daar heb ik natuurlijk al wel gekekenOp zondag 16 september 2001 17:07 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
Staat ie niet in pricewatch?
Weet iemand hier in Twente misschien bij welke winkel hij te koop is?
Verwijderd
Naar aanleiding van de positieve revieuws op het net heb ik hem zelf een paar maanden geleden ook gekocht: echt een superstuur!
Veeel beter als de concurentie, alleen de Act Labs heb ik niet in handen gehad.
Ik heb hem gewoon gekocht bij Dixons.
Bedankt. Ik was al bij Dixons geweest. Toen hadden ze hem niet. Ik zal ze wel vragen of ze hem kunnen bestellen.Op maandag 17 september 2001 12:31 schreef frits het volgende:
Naar aanleiding van de positieve revieuws op het net heb ik hem zelf een paar maanden geleden ook gekocht: echt een superstuur!
Verwijderd
Ik ben ook opzoek naar dat stuurtje van trust. Maar bij dixons hebben ze hem niet. Weet iemand een shop op het internet ofzo?
ZyPhiX
ZyPhiX
Verwijderd
Ik ben het helemaal eens met ReseTTim, die slogan Don't Trust, Trust at all is gewoon goed.
Maar voor alle mensen met andere gedachten daarover. Kijk hier om hem te kopen.
Verwijderd
Op www.pctop.nl hebben ze nog het oude model, maar ik zocht eigenlijk het nieuwe model. Het oude stuurtje is idd bagger.Op donderdag 22 november 2001 13:55 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik ben het helemaal eens met ReseTTim, die slogan Don't Trust, Trust at all is gewoon goed.
Deze bedoel ik:

nog iemand suggesties waar ik die kan kopen.
Pagina: 1