Ik heb op dit moment een pc die ik zelf bij elkaar gezocht heb ooit met hulp van andere. Deze bestaat uit de volgende componenten:
=======================================
Cooler Master MasterWatt 550
2x Corsair Vengeance LPX 16GB(2x8GB) 2666MH
Asus Prime B360-PLUS, ATX, 4xDDR4, S1151
Gigabyte GeForce!® GTX 1650 Super, 4GB, W
Intel Core i5-9400F, 2.9GHz / 4.1GHz, 9M
Kingston A2000 SSD 500GB M.2 NVMe
Samsung SSD 870 EVO 2TB 2.5"
Fractal Design Focus G, ATX, Zwart, Wind
Akasa Interconnect EX 5.25" Internal Car
====================================
Nu wil ik graag updaten zodat ik twee display port uitgangen heb om twee beeldschermen op aan te sluiten.
Op dit moment heb ik 1 werkende HDMI uitgang en een vga. Dit werkt nu met twee beeldschermen maar ik wil twee nieuwe (grotere) Schermen kopen en die hebben begrijpelijk geen vga aansluiting meer.
Ik heb dus twee praktische vragen. Wat is de goedkoopste manier om de huidige pc te upgraden naar minimaal twee display Ports? Ik denk een andere grafische kaart? Of zou moederbord ook kunnen?
Ik heb ook gekeken naar een HDMI splitter maar dat werkt alleen om het beeld te verdubbelen begrijp ik. Dus niet voor een extra beeldscherm?
En los van de display vraag, wat. Zou nu met een budget van 300-500 euro de beste upgrade zijn voor de pc op gebied van snelheid en grafische prestaties?
Ik was van plan dit weekend bij Informatique langs te gaan maar hoop hier wat advies te kunnen krijgen. Ik en verder echt een leek op dit gebied helaas. Alvast bedankt voor jullie reacties..
=======================================
Cooler Master MasterWatt 550
2x Corsair Vengeance LPX 16GB(2x8GB) 2666MH
Asus Prime B360-PLUS, ATX, 4xDDR4, S1151
Gigabyte GeForce!® GTX 1650 Super, 4GB, W
Intel Core i5-9400F, 2.9GHz / 4.1GHz, 9M
Kingston A2000 SSD 500GB M.2 NVMe
Samsung SSD 870 EVO 2TB 2.5"
Fractal Design Focus G, ATX, Zwart, Wind
Akasa Interconnect EX 5.25" Internal Car
====================================
Nu wil ik graag updaten zodat ik twee display port uitgangen heb om twee beeldschermen op aan te sluiten.
Op dit moment heb ik 1 werkende HDMI uitgang en een vga. Dit werkt nu met twee beeldschermen maar ik wil twee nieuwe (grotere) Schermen kopen en die hebben begrijpelijk geen vga aansluiting meer.
Ik heb dus twee praktische vragen. Wat is de goedkoopste manier om de huidige pc te upgraden naar minimaal twee display Ports? Ik denk een andere grafische kaart? Of zou moederbord ook kunnen?
Ik heb ook gekeken naar een HDMI splitter maar dat werkt alleen om het beeld te verdubbelen begrijp ik. Dus niet voor een extra beeldscherm?
En los van de display vraag, wat. Zou nu met een budget van 300-500 euro de beste upgrade zijn voor de pc op gebied van snelheid en grafische prestaties?
Ik was van plan dit weekend bij Informatique langs te gaan maar hoop hier wat advies te kunnen krijgen. Ik en verder echt een leek op dit gebied helaas. Alvast bedankt voor jullie reacties..
[ Voor 4% gewijzigd door WoutS99 op 21-03-2025 09:16 ]