Stukprijs tonen bij meerdere producten

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:57

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Pak een product als deze: product: Ubiquiti UniFi Protect G5 Bullet
Per stuk te koop: uitvoering: Ubiquiti UniFi Protect G5 Bullet 1-pack
Per 3-pack te koop: uitvoering: Ubiquiti UniFi Protect G5 Bullet 3-pack

Nu heb je dit met wel meer producten van kabels tot fans tot lampen tot dingen als hierboven. Allicht een idee om ergens de stukprijs neer te zetten zodat je snel kunt zien of je voordeliger uit bent met een multipack of niet?

En op zich. . .hebben we best veel producten die in veelvoud worden verkocht. Kijk ik naar de zoekterm:
2 pack -> 66 pagina's met zoekresultaten
3 pack -> 54 pagina's met zoekresultaten
5 pack -> 39 pagina's met zoekresultaten

Laaghangend fruit, I know. Toch stiekem wel handig als we dat inbouwen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Perkouw Ik kan iets maken dat op basis van de huidige laagste prijs bij een uitvoering een berekening maakt, bijvoorbeeld deze uitvoering: Ubiquiti UniFi Protect G5 Bullet 3-pack kost op dit moment €389,50 en dat wordt dan (389,50/3=) €129,83 per stuk. Er zijn echter een paar uitdagingen:
• We weten niet altijd of het een multipack is, bijvoorbeeld bij de camera's of kabels slaan we dat nu niet op. Dit achteraf invullen geeft op basis van jouw snelle zoekopdrachten (weet niet waar je het precies gedaan hebt) (66+54+39)*40=6360 artikelen die we met de hand moeten nalopen. Bij een paar 100 wil ik dat nog wel doen, maar duizenden gaat mij iets te ver...
• Dan is nog de vraag, waar wil je de stuksprijs zien? Idealiter zou ik denken dichtbij de huidige prijs, liefst erachter. Dat is nu niet mogelijk, dus blijft eigenlijk de specline over (dat is de tekst onder de uitvoeringnaam @ bijvoorbeeld product: Ubiquiti UniFi Protect G5 Bullet). Daar zitten we beperkt in de ruimte, zeker op mobiel. Maar misschien dat hier meer ruimte in komt in de niet al te lange tijd, er wordt druk gewerkt aan een nieuw ontwerp, dus wie weet.

Voor nu moet ik dit dus even in de koelkast parkeren. Ik vind het idee leuk en ik ga dit zeker opperen bij onze mensen van product, dit past mooi in het concept dat we gebruikers willen helpen de beste keus te maken. Dus wie weet zie je het nog ergens terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:57

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Ik zocht 'gewoon' op 2 pack in de Pricewatch en kwam zo tot die hoeveelheden. :) Nu denk ik allicht iets te simplistisch, maar zou een eerste oplossing niet kunnen zijn dat je dit 'gewoon' uit de titel haalt? Zodra er 2 pack, 3 pack and so on staat kan je het nummer dat voor 'Pack' staat gebruiken om te delen door de prijs?

Qua ruimte zijn er denk ik meerdere dingen mogelijk afhankelijk vanaf waar iemand bezoekt. Van kleinere tekst eronder tot een minder gebruikersvriendelijke on-hover over de prijs.

En ach, de koelkast is altijd beter dan de vriezer. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 21-03-2025 08:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Perkouw Tekst uit de titel halen voor dat doeleinde kunnen we momenteel niet. Nee, ik zie zeker potentie in dit idee, maar zit vooral met het tweede punt in mijn maag, waar zet je die prijs neer? Het staat op de lijst om binnenkort besproken te worden in ieder geval :)

Dit topic is gesloten.