Ik ben heel blij met mijn Beyer Dynamic DT 770Pro. Goeie prijs, klinkt goed, robuuste bouw.
Echter mijn volgende zoektocht is:
Ik zoek een?
Wat is een gesloten koptelefoon die echt duidelijk next level is t.o.v. de DT770? En dan qua prijs de eerstvolgende op de ladder zegmaar.
Verder gewoon ook simpel bedraad zonder extra opties, en geen versterker nodig.
Ook geen speciale eisen aan het soort geluid, ik zou zeggen zo neutraal, nauwkeurig en getailleerd mogelijk, maar ik heb verder geen ervaring met hele duur hoofdtelefoons.
Wat is je budget?
Ik denk dat je dan boven de 200e uit komt ongeveer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik, podcasts en muziek.
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende koptelefoons ken ik, en schaar ik in dezelfde kwaliteitscategorie als de DT770Pro: De ATH-M50x en Sennheiser HD280. Deze drie koptelefoons beschouw ik als gewoon goeie koptelefoons in het prijsbereik 100-200 euro. Maar ik ben gewoon heel benieuwd wat hier boven zit qua kwaliteit (maar nog wel gesloten), en hoe dat dan klinkt, vandaar mijn vraag op dit forum.
Ik begrijp dat de Fiio FT1 een goeie kandidaat is, die houd ik in de gaten.
De BD DT 1770 Pro wordt ook genoemd maar ik lees wel heel veel verhalen dat ie op dezelfde hoogte staat als de DT770Pro.
Ik zag op Marktplaats de Denon AH-D7000 langskomen, is dat een goeie?
Echter mijn volgende zoektocht is:
Ik zoek een?
Wat is een gesloten koptelefoon die echt duidelijk next level is t.o.v. de DT770? En dan qua prijs de eerstvolgende op de ladder zegmaar.
Verder gewoon ook simpel bedraad zonder extra opties, en geen versterker nodig.
Ook geen speciale eisen aan het soort geluid, ik zou zeggen zo neutraal, nauwkeurig en getailleerd mogelijk, maar ik heb verder geen ervaring met hele duur hoofdtelefoons.
Wat is je budget?
Ik denk dat je dan boven de 200e uit komt ongeveer.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Algemeen gebruik, podcasts en muziek.
Wat heb je zelf al gevonden?
De volgende koptelefoons ken ik, en schaar ik in dezelfde kwaliteitscategorie als de DT770Pro: De ATH-M50x en Sennheiser HD280. Deze drie koptelefoons beschouw ik als gewoon goeie koptelefoons in het prijsbereik 100-200 euro. Maar ik ben gewoon heel benieuwd wat hier boven zit qua kwaliteit (maar nog wel gesloten), en hoe dat dan klinkt, vandaar mijn vraag op dit forum.
Ik begrijp dat de Fiio FT1 een goeie kandidaat is, die houd ik in de gaten.
De BD DT 1770 Pro wordt ook genoemd maar ik lees wel heel veel verhalen dat ie op dezelfde hoogte staat als de DT770Pro.
Ik zag op Marktplaats de Denon AH-D7000 langskomen, is dat een goeie?
[ Voor 68% gewijzigd door paltenburg op 20-03-2025 16:28 ]