Mijn vrouw en ik zijn momenteel aan het oriënteren voor de aanschaf van een printer/ plotter.
Wij willen een webshop overnemen en verder uitbreiden in de geboortekaartjes branche. Hiervoor hebben wij een goede printer/ plotter nodig waarmee wij dit type kaartjes kunnen afdrukken en uitsnijden.
We hebben het hierover kwalitatief goed “papier” van 350 gram. Verder zouden we idealiter de volgende papiersoorten willen kunnen gebruiken:
• Sulfaatkarton
• Kraft
• Metallic papier
• Goudpapier
• Environment papier
• Canvas
• Gecoat papier
• Fotopapier
Er zijn ook verschillende vouwwijzen nodig zoals:
• Niet gevouwen
• 1 slag vouwen links
• 1 slag vouwen boven
• Luikvouw
Qua afwerkingen:
• Geen afwerking
• Enkelzijdig glanslaminaat
• Enkelzijdig matlaminaat
• Enkelzijdig spot UV-lak + enkelzijdig matlaminaat
• Enkelzijdig goudfolie + enkelzijdig matlaminaat
Op basis van onze wensen, zou iemand ons een aanbeveling kunnen doen m.b.t. welke printer/ plotter de ideale uitkomst voor ons zou bieden? Kwaliteit is belangrijk voor ons. We willen kaartjes van hoge kwaliteit leveren.
Ik heb dagen lang gezocht op het internet maar kom helaas niet echt op een duidelijk antwoord uit. Heb enkele leveranciers van plotters gesproken, maar zij geven aan dat hun plotters (retail, grafische industrie, fotografie) niet geschikt zijn.
Budget is ruim aanwezig voor een goede printer/ plotter natuurlijk.
Hopelijk kan iemand ons hiermee helpen
Wij willen een webshop overnemen en verder uitbreiden in de geboortekaartjes branche. Hiervoor hebben wij een goede printer/ plotter nodig waarmee wij dit type kaartjes kunnen afdrukken en uitsnijden.
We hebben het hierover kwalitatief goed “papier” van 350 gram. Verder zouden we idealiter de volgende papiersoorten willen kunnen gebruiken:
• Sulfaatkarton
• Kraft
• Metallic papier
• Goudpapier
• Environment papier
• Canvas
• Gecoat papier
• Fotopapier
Er zijn ook verschillende vouwwijzen nodig zoals:
• Niet gevouwen
• 1 slag vouwen links
• 1 slag vouwen boven
• Luikvouw
Qua afwerkingen:
• Geen afwerking
• Enkelzijdig glanslaminaat
• Enkelzijdig matlaminaat
• Enkelzijdig spot UV-lak + enkelzijdig matlaminaat
• Enkelzijdig goudfolie + enkelzijdig matlaminaat
Op basis van onze wensen, zou iemand ons een aanbeveling kunnen doen m.b.t. welke printer/ plotter de ideale uitkomst voor ons zou bieden? Kwaliteit is belangrijk voor ons. We willen kaartjes van hoge kwaliteit leveren.
Ik heb dagen lang gezocht op het internet maar kom helaas niet echt op een duidelijk antwoord uit. Heb enkele leveranciers van plotters gesproken, maar zij geven aan dat hun plotters (retail, grafische industrie, fotografie) niet geschikt zijn.
Budget is ruim aanwezig voor een goede printer/ plotter natuurlijk.
Hopelijk kan iemand ons hiermee helpen
Digital Forge - Full Service Digital Agency