MacBook Air doet niets meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ldeneef
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 20-03 12:56
Mijn MacBook Air van 2022 start na het leeg lopen van de accu en een nacht zo te staan niet meer op. Wanneer ik de stroomkabel insteek hoor ik geen geluidje en start hij ook niet op.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
steek de stroom kabel er in, en wacht even een uurtje tot de laptop de accu heeft kunnen laden.
het is net als een auto. wanneer je de tank leeg rijd en de motor valt uit.
Dan start hij ook niet direct na het tanken. dan moet je het een paar keer proberen voordat er weer brandstof is.,

en anders met het bonnetje even naar de appel winkel

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Ldeneef, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je vraag is, welke relevante hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al gevonden en geprobeerd, en wat het resultaat hier van is. Door deze vragen te beantwoorden kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen welke je zelf al hebt geprobeerd.

Op dit moment ontbreekt je vraag (het leest nu meer als een mededeling), en is ook niet duidelijk wat je zelf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt. Zou je deze informatie willen kunnen toevoegen?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/