Missende productinformatie

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
Het gaat om dit apparaat:
uitvoering: ASUS VivoBook 17 X1704VA-AU056
En deze is bij Bol.com te koop:
https://www.bol.com/nl/nl...w11-pro/9300000173492170/

Bij Bol.com staat netjes het besturingssysteem "Windows 11 Pro" ingevuld bij de specs, maar deze staat hier op Tweakers niet ingevuld. Het gevolg is dus dat als je in de Pricewatch op Windows 11 Pro filtert, dit apparaat wordt weggefilterd.

Waar gaat het dan mis bij het automatisch vullen van de gegevens?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Onbekend ASUS geeft zelf aan dat er voor dit specifieke model "No preinstalled OS" op zit: https://ro.store.asus.com...us-vivobook-17-x1704.html. Het is dus of een foutje aan de kant van de shops, of je krijgt daadwerkelijk Windows 11 Pro erbij.

Omdat de officiële specs zeggen dat er geen OS bij hoort te zitten, laat ik het bij ons wel zo staan. Ik neem even contact op met de betreffende shops, kijken hoe het zit. Ik ben niet van plan zaken te blokkeren, hoewel technisch gezien dit een foute koppeling is, krijg je iets extra's en word je dus als consument niet benadeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:19
Bedankt voor de terugkoppeling.

Mijn collega had dit apparaat gisteren toch besteld en vandaag ontvangen en er staat gewoon Windows 11 Pro op. Het exacte typenummer is X1704VA-AU056-W11. Mogelijk dat de W11 voor Windows 11 staat?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Onbekend Er blijkt idd een versie te zijn die vanuit een leverancier komt die er zelf Windows 11 heeft opgezet. Een van de shops heeft namelijk bevestigd dat ze de verkeerde EAN-code hebben gebruikt, voor de versie met Windows 11 is een andere code. Ik heb nog niet alle gegevens, hopelijk kan ik het vanmiddag nog fixen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Dit topic is gesloten.