Toon posts:

Unknown devices??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb ff wat vragen:

M'n systeem geeft nog een aantal 'unknown devices' waarvoor ie geen drivers kan vinden, het gaat om:

- PCI Communication Device
- PCI Mass Storage Controller (2x)

Iemand enig idee wat dit kan zijn en waar ik dan de drivers vandaan kan halen??? :?

Verder heb ik nog een cdrw (plextor 12/10/32A) die tijdens het booten wel door de bios herkend wordt maar niet door windows, hoe kan dit??? hij is goed aangesloten

Het mobo is een Abit BE6, OS = w98se

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 22:38
Op zondag 16 september 2001 00:38 schreef Cidez1 het volgende:
- PCI Communication Device
Klinkt als een modem . . .
Heb je een onboard RAID of ATA100 controller o.i.d.? Drivers kun je wel vinden via de site van je moederbord fabrikant.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

Heb je een onboard RAID of ATA100 controller o.i.d.? Drivers kun je wel vinden via de site van je moederbord fabrikant
Cidez1 heeft al gezegd dat hij een BE6-II heeft- die heeft een onboard Highpoint ATA-66 RAID controller. Dat is'm dus.

Oslik blyat! Oslik!

• Richard_
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06-2024
De abit be 6 heeft inderdaad een highpoint htp 266 controler deze drivers staan op de cd rom van je moederbord achter in het abit boekje vind je de instalatieprocedure dit moet je 2x doen als het dan goed is staat in je apparatenlijst bij scsi controler de htp 266 De andere is een modem succes