Waar kan ik OLED beeldschermen bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjeboy
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 22-03 20:14
Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een nieuwe OLED monitor en wil graag in het echt zien wat het verschil is tussen bijvoorbeeld QD-OLED en WOLED of 1440p en 4K.

Wat zijn winkels waar ik deze monitors kan testen/bekijken? MediaMarkt? Ergens anders?

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Gertjeboy op 19-03-2025 22:43 . Reden: duidelijker ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
MediaMarkt
Coolblue vestigingen

Of gewoon beide bestellen, vergelijken (uurtje ofzo)
En de niet gewenste terug sturen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:23

Jorissie87

No diggity

jack zomer schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 22:55:
MediaMarkt
Coolblue vestigingen

Of gewoon beide bestellen, vergelijken (uurtje ofzo)
En de niet gewenste terug sturen.
offtopic: Dat laatste vind ik echt zo'n slechte mentaliteit van tegenwoordig. Dit kost webshops alleen maar onnodig geld. Doe gewoon je research en ga het in levende lijve in een winkel ondervinden. Door iets in veelvoud bestellen met de intentie om een deel ervan weer terug te sturen kost het de webwinkel (die vaak al weinig marges hebben) geld en tijd. Teruggestuurde producten kunnen in veel situaties niet eens meer als nieuw verkocht worden. Bij kleding wordt het in de meeste gevallen zelfs direct weggegooid, alleen omdat de consument te beroerd is om in de winkel even te passen.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik ben het deels met je eens.
En als er een goede winkel zou zijn die de juiste dingen uitgepakt hebt staan zou ik zeker daar kijken. Ik zie en controleer het liever in de winkel.

Maar toen in op zoek was naar een nieuwe monitor ben ik bij 4 MediaMarkts geweest voor een 49 inch scherm.. iedereen had ze volgens de site.. maar in de winkels bleek dat niet het geval. Geen voorraad en geen zicht model.. (toen maar voor een 48inch tv gegaan)

Maar helaas is dat niet altijd mogelijk. En dan is het een uitkomst.

[ Voor 34% gewijzigd door jack zomer op 19-03-2025 23:12 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.