Ik ben hier om op zoek te zijn naar een oplossing. Wat ik nu heb meegemaakt is ook echt waanzinnig. Mijn ouders, allebei op leeftijd, willen een nieuwe vloer in hun jaren 40 huis hebben. Dat geldt voor zowel de bovenverdieping, de trap, de benedenverdieping en de schuur. Ik heb contact gelegd met een vloerpartij om de huidige vloer eruit te halen en een nieuwe in te leggen. Er is iemand langs gekomen om te kijken wat de mogelijkheden waren. Alles was volgens hun mogelijk, geen enkel probleem. Offerte opgesteld en planning gemaakt. De vloer werd verwijderd op de bovenverdieping, ging soepel en best snel. Hier en daar enkel wat deuken teruggevonden in het verse stucwerk, maar prima dat valt te repareren. Het moment dat ik afstand van hun ging nemen was toen ze het tapijt van de trap hebben verwijderd en vervolgens zeiden dat een PVC op deze oude trap helemaal niet mogelijk is zoals we het hadden afgesproken. Dat was voor mij een teken dat ik liever wat anders wil.
Dus we stonden daar met een kale trap. Vervolgens hebben we de klus geannuleerd en de klus keurig teruggestort gekregen op de rekening.
Nu is mijn dilemma of ik alles zelf wil gaan uitvoeren (planning, materialen, leggen en verwijderen) of rond vragen of andere partijen een betere service hebben of die het überhaupt beter voor mekaar hebben. Ik hoor het graag!!
Dus we stonden daar met een kale trap. Vervolgens hebben we de klus geannuleerd en de klus keurig teruggestort gekregen op de rekening.
Nu is mijn dilemma of ik alles zelf wil gaan uitvoeren (planning, materialen, leggen en verwijderen) of rond vragen of andere partijen een betere service hebben of die het überhaupt beter voor mekaar hebben. Ik hoor het graag!!