Goede dag
Ik werk al 5 jaar in de zorg op het laboratorium in een ziekenhuis
Daarvoor werkte ik 20 jaar op een andere lab maar vanwege verhuizing nu naar ander ziekenhuis.
Na haf jaar inwerken ging ik dus diensten doen
Maar aangezien ik doof bent en niet kan bellen kan ik veel diensten niet doen zoals de nachtdiensten door de week en de weekenden
Ik kan alleen avonddiensten doen door de week op 1 locatie, en niet op de ander
Dus kort gevat, van de 17 verschillende soorten diensten kan ik er maar 3 doen
Dit besproken met de teamleider en afgesproken dat ik maar 30 diensten hoefde te doen in een jaar
Normaal gesproken doe je ong 80 diensten per jaar, maar dan kan je alle diensten doen (ik niet dus)
na 1 jaar werken betrokken geweest met een nieuw ICT project dat 3 jaar duurde, in de tussentijd is de teamleider weggegaan en kreeg ik 3 teamleiders in loop van jaren
Nu is de ICT project afgelopen en werk ik weer gewoon op het lab
Nu zegt de nieuwe teamleider dat ik gewoon 80 diensten moet doen ipv de afgesproken 30 diensten
Dat betekent dat ik om de week avonddiensten moet doen door de week. Andere opties heb ik niet omdat ik doof bent
Ik heb dus een conflict met de teamleider dat ik daarmee niet akkoord gaat
Iemand anders daar ervaringen mee???
Ik kan niks vinden op google daarover
Ik werk al 5 jaar in de zorg op het laboratorium in een ziekenhuis
Daarvoor werkte ik 20 jaar op een andere lab maar vanwege verhuizing nu naar ander ziekenhuis.
Na haf jaar inwerken ging ik dus diensten doen
Maar aangezien ik doof bent en niet kan bellen kan ik veel diensten niet doen zoals de nachtdiensten door de week en de weekenden
Ik kan alleen avonddiensten doen door de week op 1 locatie, en niet op de ander
Dus kort gevat, van de 17 verschillende soorten diensten kan ik er maar 3 doen
Dit besproken met de teamleider en afgesproken dat ik maar 30 diensten hoefde te doen in een jaar
Normaal gesproken doe je ong 80 diensten per jaar, maar dan kan je alle diensten doen (ik niet dus)
na 1 jaar werken betrokken geweest met een nieuw ICT project dat 3 jaar duurde, in de tussentijd is de teamleider weggegaan en kreeg ik 3 teamleiders in loop van jaren
Nu is de ICT project afgelopen en werk ik weer gewoon op het lab
Nu zegt de nieuwe teamleider dat ik gewoon 80 diensten moet doen ipv de afgesproken 30 diensten
Dat betekent dat ik om de week avonddiensten moet doen door de week. Andere opties heb ik niet omdat ik doof bent
Ik heb dus een conflict met de teamleider dat ik daarmee niet akkoord gaat
Iemand anders daar ervaringen mee???
Ik kan niks vinden op google daarover