Ik heb een vraag.
Wij hebben in onze tussenwoning in deze keuken vloerverwarming. Maar in deze keuken zit ook een radiator. Die radiator is een doorn in ons oog, omdat we geen grote keuken hebben.
De keuken zit aan woonkamer vast. In woonkamer hebben we geen vloerverwarming, maar grote radiator. We bedienen de warmte met honen wellicht.
Mijn vraag is: kan de radiator in de keuken weg omdat daar toch vloerverwarming ligt?
En is de vloerverwarming wel aangesloten op honey well, omdat er een draaiknop op het kastje zit van vloerverwarming zit?:strip_exif()/f/image/hdNBWeeJttHIZtz1hJ68At7T.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben in onze tussenwoning in deze keuken vloerverwarming. Maar in deze keuken zit ook een radiator. Die radiator is een doorn in ons oog, omdat we geen grote keuken hebben.
De keuken zit aan woonkamer vast. In woonkamer hebben we geen vloerverwarming, maar grote radiator. We bedienen de warmte met honen wellicht.
Mijn vraag is: kan de radiator in de keuken weg omdat daar toch vloerverwarming ligt?
En is de vloerverwarming wel aangesloten op honey well, omdat er een draaiknop op het kastje zit van vloerverwarming zit?
:strip_exif()/f/image/hdNBWeeJttHIZtz1hJ68At7T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KJo8l4Mpkn2FflOAlH4Lz8AZ.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door maud1990! op 19-03-2025 13:25 ]