Oplossing voor Smart Home woninghub?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroHero
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-03 17:17
Ik ben op zoek naar een woning hub (Alexa, Echo, Tablet, etc.) welke ik aan de muur kan bevestigen en waarmee ik mijn Philips Hue, Sonos speakers en Tado Thermostaat kan aansturen. Afgelopen maand was ik in Brazilië bij iemand thuis en die had een Alexa Echo 15 aan de muur. Ik begreep echter dat dit in Nederland (nog) niet beschikbaar is.

Zijn er goed werkende alternatieven?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:14
Dit kan werkelijk met iedere tablet en Home Assistant

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Hoe veel vrijheid wil je hebben, en in hoeverre wil je hobbyen om dit voor elkaar te krijgen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroHero
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-03 17:17
D4NG3R schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 12:44:
Hoe veel vrijheid wil je hebben, en in hoeverre wil je hobbyen om dit voor elkaar te krijgen?
Ik ben best bereid om er wat tijd in te steken. Het hoeft niet plug & play te zijn, alleen is werken met coderen voor mij een brug te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Dan zou ik eens kijken naar het advies van @guido66, kan je het zo gek maken als dat je zelf wil. :)

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Ultimate Home Assistant Beginner’s Guide!

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 19-03-2025 13:51 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 18:38
ZeroHero schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:20:
Ik ben op zoek naar een woning hub (Alexa, Echo, Tablet, etc.) welke ik aan de muur kan bevestigen en waarmee ik mijn Philips Hue, Sonos speakers en Tado Thermostaat kan aansturen. Afgelopen maand was ik in Brazilië bij iemand thuis en die had een Alexa Echo 15 aan de muur. Ik begreep echter dat dit in Nederland (nog) niet beschikbaar is.

Zijn er goed werkende alternatieven?
de echo 15 is gewoon te bestellen (echo 21 weet ik niet)
Pagina: 1