@Jerseyn Dit klinkt als een bug. Ik dacht eerst misschien dat'ie de prijs van de primaire uitvoering zou pakken, maar dat is in dit geval de 128GB grijze versie. Het lijkt erop dat'ie de prijs van de populairste variant pakt, want zowel in jouw screenshot als wat ik nu zie (andere prijs) is de "vanaf" prijs bij een product precies degene die bovenaan staat, dat zie je overal terug: categorie: Smartphones en bij het uitklappen van de x uitvoeringen zie je lagere prijzen, maar de prijs bij "vanaf" is die van de bovenste (en dus populairste).
Ik verplaats dit topic naar Stoute bugs, voor verder (be/ver)oordeling
Ik verplaats dit topic naar Stoute bugs, voor verder (be/ver)oordeling
Ik gok dat de aanbieding van AliExpress op een of andere manier wordt uitgesloten, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd op basis van welke criteria... (levertijd wellicht?)
Intentionally left blank
Ik dacht dat je daar wat had, want bij de iPhone 15 zag ik bij de lagere prijzen bol plaza staan met > 12 dagen levertijd. Maar bij de S24 heeft deze uitvoering een lagere prijs, bij een shop met een 24h levertijd: uitvoering: Samsung Galaxy S24, 128GB opslag Zwart. Ik denk dat mijn theorie nog steeds klopt, dat die prijs is gebaseerd op de populairste.crisp schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:38:
Ik gok dat de aanbieding van AliExpress op een of andere manier wordt uitgesloten, maar ik weet zo niet uit mijn hoofd op basis van welke criteria... (levertijd wellicht?)
Maar op product: Samsung Galaxy S24 staat rechtsboven wel weer de laagste prijs; ik zou dan verwachten dat daar dan ook de prijs van de populairste uitvoering zou staan.
Ik heb helaas geen tijd om vandaag de code in te duiken waar de verschillende getallen vandaan komen...
Ik heb helaas geen tijd om vandaag de code in te duiken waar de verschillende getallen vandaan komen...
Intentionally left blank
@Glaanie het lijkt er op dat je (deels) gelijk hebt; in de gegroepeeerde listing wordt daar de prijs getoond van de 'representative' uitvoering, en dat is de eerste uitvoering in de lijst van uitvoeringen gesorteerd op (standaard) "meest bekeken".
Als je echter de sortering wijzigt, dan verandert ook de sortering van de uitvoeringen van het product en krijg je dus een andere 'representative' uitvoering; als je bijvoorbeeld op "prijs (oplopend)" sorteert dan zie je wel de laagste prijs staan bij het product: voorbeeld
Als je echter de sortering wijzigt, dan verandert ook de sortering van de uitvoeringen van het product en krijg je dus een andere 'representative' uitvoering; als je bijvoorbeeld op "prijs (oplopend)" sorteert dan zie je wel de laagste prijs staan bij het product: voorbeeld
Intentionally left blank
Pagina: 1