Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help321
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07-04 17:44
Beste,

Omdat ik maar twee simkaarten kan hebben, of althans twee actieve sim profielen kan hebben zoek ik een voip dienst zodat ik op 1 telefoon op drie nummers beschikbaar kan zijn.

De meeste bieden netnummers aan of stadsnummers. Ik vroeg mij af is 06 mogelijk? Ik wil gebeld kunnen worden en terugbellen, max 60 minuten op maand basis, want ben maar een kleine zakelijke ondernemer.

Wat raden jullie aan? Ik kwam Voys tegen, cheapconnect prepaid? Ik zie zoveel dat ik eerst even de basis goed in orde moet hebben, wat raden jullie aan in mijn geval? Ik heb een Android OnePlus 13 telefoon. Bedankt alvast!

Beste antwoord (via Help321 op 20-03-2025 11:23)

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

voip op 06nummer is niet mogelijk, wel kun je gewoon een regio nummer pakken en die op je mobiel gebruiken.

edit:
Je zou ook kunnen kijken naar VaMo (VastMobiel) koppelingen, maar dat is meer voor MKB en dan lopen je kosten ook wel op.

Bij een VaMo wordt je mobiel geintegreerd in een telefooncentrale alwaar je dan je zakelijke vaste nummer op kan zetten, je kan dan met je mobiel in en uit bellen met dat vaste nummer. Voordeel is dat je klanten dan een vast nummer hebben, en niet meer op je mobiel nummer bellen, je mobiel gaat dus zoals gezegd wel over op dat vaste nummer. Hiermee kom je dan ook professioneler over naar nieuwe prospects uiteraard.

Ik heb helaas minder zicht op kleinzakelijke oplossingen, maar wellicht iemand anders hier op tweakers wel.

[ Voor 94% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-03-2025 15:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:14

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

voip op 06nummer is niet mogelijk, wel kun je gewoon een regio nummer pakken en die op je mobiel gebruiken.

edit:
Je zou ook kunnen kijken naar VaMo (VastMobiel) koppelingen, maar dat is meer voor MKB en dan lopen je kosten ook wel op.

Bij een VaMo wordt je mobiel geintegreerd in een telefooncentrale alwaar je dan je zakelijke vaste nummer op kan zetten, je kan dan met je mobiel in en uit bellen met dat vaste nummer. Voordeel is dat je klanten dan een vast nummer hebben, en niet meer op je mobiel nummer bellen, je mobiel gaat dus zoals gezegd wel over op dat vaste nummer. Hiermee kom je dan ook professioneler over naar nieuwe prospects uiteraard.

Ik heb helaas minder zicht op kleinzakelijke oplossingen, maar wellicht iemand anders hier op tweakers wel.

[ Voor 94% gewijzigd door CrankyGamerOG op 19-03-2025 15:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help321
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 07-04 17:44
CrankyGamerOG schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 10:36:

edit:

Dank je wel, ik heb besloten om voor Voys te gaan.