Foto upload kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:33
Ik krijg het niet (meer) voor elkaar om foto's te uploaden. 1,5 week terug was dit ook al het geval, maar toen heb ik het even genegeerd omdat ik dacht dat het wellicht tijdelijk kapot was, maar het werkt hier nog steeds niet bij een nieuwe advertentie. Bij elke foto krijg ik 'Upload mislukt'.

Ik heb het volgende geprobeerd:
- Pihole uit
- Addblocker uit in Firefox
- Andere browser (Edge)

De foto's zijn zo'n 2MB groot dus dat is het niet. Ook vrij standaard jpg iets (foto van telefoon). Ik begrijp hem even niet. Ligt het aan mij of is er iets stuk aan Tweakers kant?

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:55
Krijg je foutmeldingen in de console? Ik zag net een ander topic voorbij komen waarin iemand problemen met CSRF noemt, zie je daar iets van terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Zenomyscus schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 22:47:
Krijg je foutmeldingen in de console? Ik zag net een ander topic voorbij komen waarin iemand problemen met CSRF noemt, zie je daar iets van terug?
Niets te zien, maar ik probeer het nu via een andere laptop en het lijkt er toch op dat m'n telefoon besloten heeft er geen jpg van te maken. Ik ga vanavond eens een nieuwe set foto's maken en de camera-settings controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangezien we hier geen andere meldingen van hebben is het dus aannemelijk dat het ergens in je laptop zit.
Een adblocker op Tweakers vinden we trouwens niet tof...

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Korvaag
Microkid schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 17:32:
Aangezien we hier geen andere meldingen van hebben is het dus aannemelijk dat het ergens in je laptop zit.
Een adblocker op Tweakers vinden we trouwens niet tof...
Ik vind ads niet tof. En daarom betaal ik ook wat per maand.

Edit: al krap 18 jaar betalend inmiddels dus het spijt me om te zeggen maar ik vind je opmerking een beetje jammer.

[ Voor 13% gewijzigd door Korvaag op 19-03-2025 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik verplaats het topic even naar een meer passend forum gezien dit in de basis geen V&A feedback is.
Ik denk dat het in Stoute Bugs beter op zijn plek staat. @Korvaag

Je hebt een andere browser getest lees ik. Werkt het ook op een ander systeem niet (bv op je mobiel)?

[ Voor 43% gewijzigd door Bor op 22-03-2025 12:06 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1