Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Vraag
Alle reacties
Ik ken geen enkel moederbord waar je direct een temperatuursensor op kan aansluiten.
Tenzij het gaat om een USB sensor
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Gigabyte X670E Auros Master kan je 2 2pin temperatuur sensors op prikkenGarBaGe schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:30:
Ik ken geen enkel moederbord waar je direct een temperatuursensor op kan aansluiten.
Je hebt al zelf antwoord op je vraag gegeven. Wat is nou het probleem precies? Wat wil je met de vloeistoftemperatuur doen dan? Als je voor een volledige custom loop gaat, neem ik aan dat je al wat verder hebt gekeken voor eventueel externe sensor weergaves.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja, ik wil de aansturing van de pomp en ventilatoren direct in BIOS doen.Hero of Time schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 20:53:
Je hebt al zelf antwoord op je vraag gegeven. Wat is nou het probleem precies? Wat wil je met de vloeistoftemperatuur doen dan? Als je voor een volledige custom loop gaat, neem ik aan dat je al wat verder hebt gekeken voor eventueel externe sensor weergaves.
Er zijn andere mogelijkheden (zoals OCTO), alleen omdat er bij te plaatsen kan ik dit boord net zo goed terug sturen en voor een Gigabyte X Auros Pro/Master gaan die de aansluitingen wel heeft.
Enigste reden dat ik het vroeg omdat er soms wel eens wat in de manuals mist, en iemand kon bevestigen dat deze 2 pin aansluitingen wel op het MB zatten.
Niet dus.
Sluit het topic dus maar.