Mijn Galaxy S23U wil me maar niet begrijpen als ik vraag om het licht uit te doen. Op welke manier ik het ook uitspreek, het verstaat "hewitt" ipv "uit". De Google home apparaten in het huis doen het (wat dat betreft) prima. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurd?
Vraag
Alle reacties
Zo te zien vertaald hij het naar Engels dus ik zou even de taal instelling controleren.
Inderdaad heb ik als tweede taal Engels ingesteld. Deze even verwijderd als test, maar helaas. Het grappige is dat ik kan zien wat Google verstaat, want dat komt op het scherm. Het verstaat eerst "uit" en veranderd dat dan in "Hewitt".Humma Kavula schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 19:21:
Zo te zien vertaald hij het naar Engels dus ik zou even de taal instelling controleren.

[ Voor 22% gewijzigd door realphoenikx op 19-03-2025 00:18 ]
Kun je iets doen met de auto correct instellingen? En deze uitschakelen?
Anders, wacht volgende maand even af, dan komt OneUI 7 uit en daarin worden veel systeem onderdelen vervangen voor andere varianten.
Anders, wacht volgende maand even af, dan komt OneUI 7 uit en daarin worden veel systeem onderdelen vervangen voor andere varianten.
Ik pas je topictitel even aan, want dit is zo natuurlijk niet heel duidelijk.