Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrPannenkoek
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 16-05 05:01
Nieuwe uitverkoop gestart bij AliExpress voor hun 15e verjaardag, voor degene onder ons die het aandurven te kopen bij Ali, met de volgende kortingscodes:

€2 korting op >€19 met de code: ASNL002
€6 korting op >€39 met de code: ASNL006
€8 korting op >€59 met de code: ASNL008
€12 korting op >€89 met de code: ASNL012
€20 korting op >€139 met de code: ASNL020
€40 korting op >€239 met de code: ASNL040
€60 korting op >€369 met de code: ASNL060
€70 korting op >€469 met de code: ASNL070

Helaas niet geldig op smartphones, Nintendo Switch, Xiaomi tablets, AMD producten of Sony koptelefoons...

Lettend op goede reviews voor zowel de winkel als het product zelf (en verscheping vanuit Europa zodat ik niet weken zit te wachten), heb ik een paar leuke producten gevonden met de korting (op 18 maart getest):Edit: Je kan er altijd nog een cashback website bovenop gooien (bijv. CashbackXL of Shopbuddies, die geven tijdens kortingsacties altijd extra hoge cashback, ik zie nu 16%. Werkt niet altijd en duurt vrij lang tot je het bevestigd krijgt, maar goed kan het altijd proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrPannenkoek op 18-03-2025 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Het blijkt 1 grote scam. ik heb aan het prize land mee gedaan, water verzamelen om een boom te laten groeien. Water kon je verzamelen door bestellingen te plaatsen en door aanbiedingen te scrollen, minigames te spelen etc. in het begin loopt het percentage heel snel op. maar gaat steeds langzamer. Uiteindelijk met veel moeite dacht ik mijn prijs te mogen ophalen, Een JBL headset. Moest ik alsnog 24 uur wachten. op de juiste seconde mijn prijs willen ontvangen ging het mis, IPV de 10 cent moest ik het volle pond betalen van bijna 87 euro. Ik was daar een poosje mee aan het stoeien, de ene keer is het product uitverkocht en bij de andere poging was deze 7 euro, maar werd ook opeens 87 euro. Er zouden er 999 op voorraad moeten zijn. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat die weer een SCAM zou zijn en mijn onderbuik had weer gelijk. Ik heb overal screen dumps van gemaakt, maar geen idee waar ik een klacht kan deponeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPannenkoek
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 16-05 05:01
pandit schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:48:
Het blijkt 1 grote scam. ik heb aan het prize land mee gedaan, water verzamelen om een boom te laten groeien. Water kon je verzamelen door bestellingen te plaatsen en door aanbiedingen te scrollen, minigames te spelen etc. in het begin loopt het percentage heel snel op. maar gaat steeds langzamer. Uiteindelijk met veel moeite dacht ik mijn prijs te mogen ophalen, Een JBL headset. Moest ik alsnog 24 uur wachten. op de juiste seconde mijn prijs willen ontvangen ging het mis, IPV de 10 cent moest ik het volle pond betalen van bijna 87 euro. Ik was daar een poosje mee aan het stoeien, de ene keer is het product uitverkocht en bij de andere poging was deze 7 euro, maar werd ook opeens 87 euro. Er zouden er 999 op voorraad moeten zijn. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat die weer een SCAM zou zijn en mijn onderbuik had weer gelijk. Ik heb overal screen dumps van gemaakt, maar geen idee waar ik een klacht kan deponeren.
Ik heb zelf nog nooit die spelletjes geopend, dus nu net maar eens even een kijkje genomen in "Prijzenland". Wat een overstimulatie, maar kwam op bijna 40% zonder iets extra te doen. Ga ervanuit dat naar 100% komen inderdaad niet makkelijk gemaakt wordt. Nieuwe koptelefoon voor 10 cent is ook wel iets te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-06 13:54
pandit schreef op maandag 24 maart 2025 @ 08:48:
Ik had het van de week ook enkele dagen gespeeld, maar afgehaakt, te tijdrovend en het lijkt wel een pachinko hal. Leuk voor tijdens het kakken zo'n spelletje, meer ook niet. Net als met die knikkers dat je 1% van de jackpot kan winnen...... En bovenin alleen maar winnaars van 1%.