Toon posts:

muis probs in spellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MS-Optical muis en ik speel redelijk veel spellen waarbij ik zeker 4 van de 5 knoppen gebruiken + de scroll.

Nu ben ik van win98se overgestapt naar win2k en op 1 of andere manier lukt het niet meer de uiterst rechtse of linkse muisknop te gebruiken, terwijl ik die wel nodig heb.

Ik mis hem met name in q3 aangezien ik daar de rocket met links pak en de rail met rechts, schieten gewoon linkerknop en springen gewone rechterknop. Wapens wisselen met scroll.

Het als ik het in quake instell als mouse3 (wat onder win98se atijd werkte) dan kan ik alleen de rocketgebruiken door de scroll in te duwen... normaal kon ik dat dus met beide

Iemand oplossingen

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zaterdag 15 september 2001 23:44 schreef funksngrooves het volgende:
Ik heb een MS-Optical muis en ik speel redelijk veel spellen waarbij ik zeker 4 van de 5 knoppen gebruiken + de scroll.

*knip

Iemand oplossingen
Ja Win98 1e editie instaleren.
en een logitech wheelmouse kopen (met zo'n mooi infra-rood lampje, is best wel heel erg fel rood licht en USB) (tussen 70 en 90 GLD = ongeveer tussen de 35 en 35 euro :) )

Verwijderd

Topicstarter
Onder win98se werkte deze MS optical prima, kon niet beter!

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 00:26 schreef Solid_Seal2 het volgende:

[..]

Ja Win98 1e editie instaleren.
en een logitech wheelmouse kopen (met zo'n mooi infra-rood lampje, is best wel heel erg fel rood licht en USB) (tussen 70 en 90 GLD = ongeveer tussen de 35 en 35 euro :) )
is dat die blauwe? die krijg ik beinnenkort... beetje redelijk muisje?

• Rudeboy
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10-2021
Met ctrl+alt+del en dan zo eentje uitzetten, ben ff vergeten welke, moet je maar ff kijken. Dan kan je em binden.
Of anders in het muis programma em op shift bijv binden, en dan in je spel die beweging op shift binden.
Misschien :)

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zondag 16 september 2001 08:42 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

is dat die blauwe? die krijg ik beinnenkort... beetje redelijk muisje?
Ik vind het een zeeeeeeer goede mouse. :)
(is in verschillende kleuren leverbaar(m'n neef heeft een witte))
Pagina: 1