n8n API-calls – Betaald of gratis? (YouTube tutorials onduid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:39
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met n8n en volg verschillende YouTube-cursussen om ermee te leren werken. In geen van deze tutorials wordt vermeld dat je moet betalen voor API-calls. Toch krijg ik de foutmelding "Insufficient quota detected", wat erop lijkt te wijzen dat er een betaalde limiet is.

Nu vraag ik me af: vergeten deze YouTubers dit gewoon te benoemen? Praten ze er misschien overheen? Of doe ik iets verkeerd en is er wél een gratis manier om API-calls te gebruiken binnen n8n?

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe zit het met gratis quota? En hoe kun je dit controleren?

Alvast bedankt voor jullie inzichten!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Vast een inkoppertje, maar: https://n8n.io/pricing/ ?

Ook: kan ook aan de andere kant van de API call liggen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
Nee het ligt echt aan de API-calls. Ik draai n8n lokaal op m'n pc en is daarmee gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Weet je zeker dat je die API lokaal aanroept en niet op n8n.io?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
Ik heb n8n in een docker container draaien en benader 't via locahost in mn adresbalk. Daarmee draai ik n8n lokaal (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ibiben95 schreef op dinsdag 18 maart 2025 @ 14:42:
Ik heb n8n in een docker container draaien en benader 't via locahost in mn adresbalk. Daarmee draai ik n8n lokaal (toch?).
n8n zelf vast wel. Maar wat doen die API calls? Je praat naar ik aanneem tegen de API's van externe systemen. Waar een cap of prijs per aanroep kan bestaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:12
n8n zelf hosten is idd gratis, maar de API calls die je doet met bv chatgpt is niet gratis
Pagina: 1