MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Krijg net deze mail van HelloTV
Goedemiddag,
Samsung heeft ons laten weten dat zij uw klacht met betrekking van uw soundbar, helaas niet op afstand kunnen verhelpen.
Zij geven aan dat de gehele audio set fysiek retour moet komen voor reparatie, zodat de klacht verholpen kan worden.
Om de reparatie van uw soundbar in gang te zetten, ontvangen wij graag het serienummer van de soundbar. (deze staat op de onderkant/achterkant van de soundbar)
Ik hoor graag of u in de gelegenheid bent, om uw soundbar in te leveren in één van onze filialen.
Een andere optie is om uw soundbar kosteloos retour te sturen via een PostNL punt naar ons antwoordnummer:
HelloTV T.A.V. (uw ordernummer)
Antwoordnummer 311
7000VB, Doetinchem
Dat wilde ik ook komen zeggen. Ik vroeg me al af hoe die soundbar wist dat hij van een tweaker wasMazeWing schreef op maandag 17 maart 2025 @ 17:24:
Artikel: nieuws: Samsung onderzoekt probleem met firmware die soundbars van tweakers b...
Auteur: @TijsZonderH
Beetje vreemde titel aangezien het nu lijkt alsof het enkel "tweakers" treft. Ik zou de titel gewoon aanpassen in "Samsung onderzoekt probleem met firmware die soundbars brickt"
Dat is waarschijnlijk het enige slag volk wat een foutieve firmware installeert
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Asking the real question: waarom hebben alleen de soundbars van Tweakers deze problemen? Misschien zouden jullie Samsung dáár eens vragen over kunnen stellen!
... en gaat over tot de orde van de dag
Ik had deze even gemist, excuus! Ik wilde er graag in verwerken dat we dit probleem op het spoor kwamen omdat het op het forum voorbij kwam. Vond ik belangrijke context, maar ik snap wel dat de titel nu wat apart kan overkomen.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Pagina: 1