Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNatter
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22-04 20:23
Hoi Allemaal!

Ik zit zelf even in dubio of ik voor de Garmin Venu 3 moet gaan, deze kan ik nu via Essent krijgen voor 312 euro. Of moet wachten op de Venu 4, welke waarschijnlijk in Augustus van dit jaar uit komt.

De enige reden waarom ik mogelijk voor de Venu 4 zou gaan, zou puur zijn omdat deze langer voorzien wordt van software updates. Maar ik verwacht ook dat de Venu 4 gewoon weer 500 euro gaat kosten en dus is de Venu 3 nu wel voor een mooie prijs op te halen.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Het is nog maar de vraag of er in augustus een nieuwe versie komt. Qua planning is het logisch maar je weet het maar nooit. Verder heeft de 3 dacht ik al de nieuwste hartslagsensor die ook op bijvoorbeeld de fenix 8 zit. Lijkt mij een prima deal die je nu hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNatter
@stutrecht Zo keek ik er ook wel naar. Ik denk dat ik het ook ga doen. Lijkt me een mooie smartwatch voor dit geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonybucket
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 30-03 20:17
Waar kun je het horloge bestellen de Garmin venu 3 bij Essent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BNatter
@Tonybucket Je kunt de Garmin Venu 3 bij de Thuisvoordeelshop bestellen van Essent, uiteraard moet je wel klant zijn bij Essent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonybucket
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 30-03 20:17
Top bedankt ik ga kijken of hij er tussen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melissa75
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-04 00:59
BNatter schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 19:15:
@Tonybucket Je kunt de Garmin Venu 3 bij de Thuisvoordeelshop bestellen van Essent, uiteraard moet je wel klant zijn bij Essent.
Damn, ben blijkbaar te laat. Staat niet meer in de Voordeelshop van Essent. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNatter
@Melissa75

Ik zie het... Dat is erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ica1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-04 14:14
geen idee of je bij de ING zit of iemand kent die daar zit, daar kost ie in de rentepuntenwinkel 354 met 4000 punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij Garmin moet je niet teveel verwachten van software updates. De meeste nieuwe features komen niet naar bestaande smartwatches, want daarvoor moet je weer het nieuwe model aanschaffen. Of je dan nu voor de Venu 3 moet gaan of moet wachten op een smartwatch die nog niet bestaat en waar nog geen details van bekend zijn, dat is een puur persoonlijke keuze.
Pagina: 1