Ik ben op zoek naar een vertaalapparaat dat Arabisch (met Egyptisch dialect) kan vertalen. De wens is dat je een open gesprek kunt voeren: wanneer ik bijvoorbeeld Engels spreek, vertaalt het apparaat dit direct naar Arabisch en andersom, zonder gebruik van oortjes. Omdat de dekking in het gebied slecht is, gaat mijn voorkeur uit naar een apparaat met een offline modus.
Ik heb al een aantal vertaalapparaten gevonden, maar deze voldoen niet volledig aan mijn wensen. Vaak werken ze met oortjes of vereisen ze dat je een knop indrukt om te praten. Of internet verbinding vereist.
Apparaten die ik al heb bekeken:
Ik ben dus op zoek naar een oplossing zoals in onderstaand filmpje. Als de mobiele dekking voldoende was, zou dit de perfecte oplossing zijn geweest:
YouTube: Realtime Translation with GPT-4o
Heeft iemand ervaring met een geschikt vertaalapparaat dat aan deze eisen voldoet?
Ik heb al een aantal vertaalapparaten gevonden, maar deze voldoen niet volledig aan mijn wensen. Vaak werken ze met oortjes of vereisen ze dat je een knop indrukt om te praten. Of internet verbinding vereist.
Apparaten die ik al heb bekeken:
- Timekettle X1
- Fluentalk T1
Ik ben dus op zoek naar een oplossing zoals in onderstaand filmpje. Als de mobiele dekking voldoende was, zou dit de perfecte oplossing zijn geweest:
YouTube: Realtime Translation with GPT-4o
Heeft iemand ervaring met een geschikt vertaalapparaat dat aan deze eisen voldoet?