MiFi / 5g router

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyberian
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-07 14:56
Hi All,

Voor op de camping vroeg ik mij af welke router/ modem met een 5G simkaart het beste is om op een plek zonder wifi van de camping toch nog een hotspot te hebben waarvoor ik mijn eigen gsm niet hoef te belasten.

Het zou toch wel een 300MBps moeten aankunnen voor 1 enkel apparaat (de camping heeft een goede 5g dekking, dus zou in theorie moeten kunnen?).

Iemand aanbevelingen? Voetnoot: Ik ben zelf niet vies van een Ali-express aankoop, daar staan er toch ook veel in aanbieding met specs die je hier niet altijd in de gangbare shops ziet leek me.

Voetnoot:
Zou een prepaid Lycamobile kaart een goede oplossing zijn? Prepaid data only in België kost een pak meer dan prepaid met "alles".

mvg,

Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:01
Klik en klaar werkt makkelijk - dan kan je die ook voor thuis gebruiken.

Wil je graag belgische provider? Want op zich hoeft dat niet - je hebt tegenwoordig gratis roaming in EU. Waar kom je zelf vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyberian
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-07 14:56
Ik kom uit België, dan is zo'n klik en klaar niet mogelijk denk ik. Lijkt me ook enkel abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
TP LINK heeft een aantal 5G Routers die je kan kiezen.
https://www.tp-link.com/nl/home-networking/5g-4g-router/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09:28
Thyberian schreef op maandag 17 maart 2025 @ 13:14:
Hi All,

Voor op de camping vroeg ik mij af welke router/ modem met een 5G simkaart het beste is om op een plek zonder wifi van de camping toch nog een hotspot te hebben waarvoor ik mijn eigen gsm niet hoef te belasten.

Het zou toch wel een 300MBps moeten aankunnen voor 1 enkel apparaat (de camping heeft een goede 5g dekking, dus zou in theorie moeten kunnen?).

Iemand aanbevelingen? Voetnoot: Ik ben zelf niet vies van een Ali-express aankoop, daar staan er toch ook veel in aanbieding met specs die je hier niet altijd in de gangbare shops ziet leek me.

Voetnoot:
Zou een prepaid Lycamobile kaart een goede oplossing zijn? Prepaid data only in België kost een pak meer dan prepaid met "alles".

mvg,

Bert
Welke is het geworden?