Link naar geschreven review onder de videoreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:39
Het valt mij de laatste tijd op dat in het 'artikel' van de videoreview soms geen link staat naar de (meestal aanwezige) geschreven review.

Is dit een bewuste keuze of niet? Ik kijk namelijk meestal éérst de videoreview om vervolgens even naar de geschreven review te gaan. Andersom kan wel, want de geschreven review heeft meestal de videoreview in zich.

Kan die link standaard in de beschrijving worden toegevoegd in het videoreview 'artikel'?

Alle videoreviews 'artikelen' van dit jaar waarbij géén link naar de geschreven review is opgenomen (nieuw-oud):
video: De beste betaalbare telefoon … en zijn duurdere broer! Phone 3a & 3a P...
Door @Dennis de Vries

video: Apple wordt ... goedkoop?! - Apple MacBook Air M4 Review
Door @PiweD

video: De perfecte laptop voor onderweg? ASUS Zenbook A14 Review
Door @PiweD

video: Alleen AI is niet genoeg - Samsung Galaxy S25, S25+ en S25 Ultra Review
Door @WoutF

video: Zo snel is de Nvidia GeForce RTX 5090!
Door @Tomas Hochstenbach

En een algemene tag @LukevanDrie, omdat hij ook bij een aantal videoreviews staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukevanDrie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 20:51

LukevanDrie

Teamlead Mediateam
Goed punt @JelleDJs JelleDJs, dat is natuurlijk een kleine moeite voor ons om toe te voegen. Het wordt simpelweg gewoon vaak vergeten helaas..ik ga hier op letten. Het aantal mensen dat doorklikt vanuit zo'n link onder de video is overigens op 1 hand te tellen, maar dat wmb geen reden om het niet toe te voegen.

Bedankt voor je oplettendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:48

3_s

Waarom worden die eigenlijk dubbel gepost? Dat kan toch perfect samen. Zo blijft de discussie ook samen, altijd handig.