Mijn Sennheiser HD580 hoofdtelefoon kraakt bij de cd van Moonspell - Darkness and Hope (het origineel) als een bezetene, ook met alle bassen/treble omlaag blijft ie kraken, en dit bij 2 soundkaarten en versterker, namelijk bij mijn Terratec Soundsystem DMX en bij mijn Soundblaster 64 Value en versterker Sony DB940... kword er gek van, over de luisprekers werkt alles perfect (4 x Jamo D265, Jamo Center 40)
Nou dan weet ik het ook niet,
Rare koptelefoon houdt niet van die muziek blijkbaar
Rare koptelefoon houdt niet van die muziek blijkbaar
contactjes van kabel in hoofdtelefoon zijn geoxideerd. Bekend probleem (wel vaag dat je het alleen bij die cd hoort trouwens). Ff plugjes uit hoofdtelefoon halen en schoonmaken met contactspray.
Problem solved!
Als het blijft optrden bij die ene cd, is er iets vaags aan de hand. Mischien staat'ie dan te hard ofsow?
Problem solved!
Als het blijft optrden bij die ene cd, is er iets vaags aan de hand. Mischien staat'ie dan te hard ofsow?
Mischien toch eens kiezen voor een ander muziek style ofzo 
Nee mischien is er toch iets niet helemaal lekker in de koptelefoon.
Nee mischien is er toch iets niet helemaal lekker in de koptelefoon.
Heb gehoord (nu ook dus
)dat cd's van tegenwoordig steeds van slechter kwaliteit zijn.
Misschien ligt het daar aan, je weet het maar nooit.
En door dat je beter hoord met die Sennheisers van je, hoor dus ook sneller tikken, ruis of andere shit.
Misschien ligt het daar aan, je weet het maar nooit.
En door dat je beter hoord met die Sennheisers van je, hoor dus ook sneller tikken, ruis of andere shit.
Redelijk hard, hij doet het nu bij zowat alles, kzat eens te denken... misschien conflict Creative vs Terratec
kzal es de Creativer eruit halen
Verwijderd
Klinken de CD's die kraken ook harder dan de andere CD's?
Dan is het signaal waarschijnlijk ergens overstuurd.
Dan is het signaal waarschijnlijk ergens overstuurd.
Probleem is gevonden, het lag aan de optie ''3D Stereoverbetering'' in Multimedia, nu klinkt alles ineens weer prachtig
Bedankt voor de hulp
Pagina: 1