Hi
Iemand die weet wat er verkeerd loopt?
Eerst bij een webwinkel een kledingkast v Rau** DE meubel fabrikant gekocht.
Toxische lucht. Formaldehyde? En beschadigingen op 5 panelen...
Deze omgeruild na maanden wachten.
Minder stinkende kast dus gemonteerd.
15d bijna constant verlucht en lucht met azijnschotels en luchtreiniger.
Nog altijd stonk het en eindelijk kunnen omruilen.
Met de dag stonk deze harder en opgezwollen keel, barstende koppijn en opgezwollen neus en constant geïrriteerde luchtwegen.
Ook die kast geretourneerd.
Dan... "pak toch een ikea kast" advies...
Goed, PAX 2 serie besteld. 1 compartiment uit magazijn opgebouwd, ook een VIEZE lucht maar uit de rug vd kast weeral en ook zeer sterk.
Na een uur het ding weer gedemonteerd de kamer uit moeten smijten... nochtans zijn er vrienden die zowel van die eerste meubel keten als dat type kast van ikea tweede meubel keten hebben en zij hebben geen problemen hiermee😰
En neen, enkele dagen tot zelfs weken laten offgassen helpt in ons geval NIETS...
Binnenkort komt er een kindje.
Alle hens aan dek nu voor weer een 2e pax te bestellen en te gaan halen.
Hoe zorg ik ervoor dat die VERDOMDE kleerkasten geen schadelijke stoffen meer uitstoten voor mijn baby en onze slpk? Bijenwas of shellac?
Wat zijn de alternatieven voor betaalbare kasten??? Lee******* die stinken niet zo maar vallen uit elkaar en ruiken ook! Zelfs het nachtkastje v mijn partner in spaanplaat en mijn nachtkastje in MDF v een DIY winkel...
Kan iemand aub een meubelwinkel aanbevelen die wel okee meubels verkoopt?
Of hoe die stank aan te pakken als simpele azijn en water het ook niet wegkrijgen?
Nb de kamer of kast zijn niet te vochtig! Meer dan voldoende ventilatie aanwezig.
Iemand die weet wat er verkeerd loopt?
Eerst bij een webwinkel een kledingkast v Rau** DE meubel fabrikant gekocht.
Toxische lucht. Formaldehyde? En beschadigingen op 5 panelen...
Deze omgeruild na maanden wachten.
Minder stinkende kast dus gemonteerd.
15d bijna constant verlucht en lucht met azijnschotels en luchtreiniger.
Nog altijd stonk het en eindelijk kunnen omruilen.
Met de dag stonk deze harder en opgezwollen keel, barstende koppijn en opgezwollen neus en constant geïrriteerde luchtwegen.
Ook die kast geretourneerd.
Dan... "pak toch een ikea kast" advies...
Goed, PAX 2 serie besteld. 1 compartiment uit magazijn opgebouwd, ook een VIEZE lucht maar uit de rug vd kast weeral en ook zeer sterk.
Na een uur het ding weer gedemonteerd de kamer uit moeten smijten... nochtans zijn er vrienden die zowel van die eerste meubel keten als dat type kast van ikea tweede meubel keten hebben en zij hebben geen problemen hiermee😰
En neen, enkele dagen tot zelfs weken laten offgassen helpt in ons geval NIETS...
Binnenkort komt er een kindje.
Alle hens aan dek nu voor weer een 2e pax te bestellen en te gaan halen.
Hoe zorg ik ervoor dat die VERDOMDE kleerkasten geen schadelijke stoffen meer uitstoten voor mijn baby en onze slpk? Bijenwas of shellac?
Wat zijn de alternatieven voor betaalbare kasten??? Lee******* die stinken niet zo maar vallen uit elkaar en ruiken ook! Zelfs het nachtkastje v mijn partner in spaanplaat en mijn nachtkastje in MDF v een DIY winkel...
Kan iemand aub een meubelwinkel aanbevelen die wel okee meubels verkoopt?
Of hoe die stank aan te pakken als simpele azijn en water het ook niet wegkrijgen?
Nb de kamer of kast zijn niet te vochtig! Meer dan voldoende ventilatie aanwezig.