iptv vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedonoutlaw
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 17-03 10:49

thedonoutlaw

outlaw for life

Topicstarter
geachte forummers,

weet niet of mijn vraag hier hoort anders mag die best verplaatst worden naar de juiste topic.
mijn vraag?

ik heb een iptv kastje amigo a9 blue op zich werkt die goed dus heb er nog eentje gekocht voor in de caravan altijd makkelijk niks meer te slepen met het spul en lekker aangesloten laten. Nu is mijn vraag abonnement op het kastje in de caravan is verlopen maar kan niet bij de caravan vanwege die in de stalling staat maar wou wel mijn inloggegevens die ik heb van thuis overzetten in die van de caravan maar hoe kom ik er in (hulp op afstand) de gene die het abonnement geleverd heeft doet dat ook op afstand en dan werkt het hij heeft dan alleen het mac adres nodig en meer niet had ook al gevraagt of hij dat wou doen maar dan moet ik een 2e abonnement erbij nemen.

hoe krijg ik het voor elkaar om dus het kastje in de caravan met mac adres te activeren zodat die wel werkt en niet als ik op de camping ben nog eerst alles in te moeten voeren ( heb ongeduldige kinderen ) ik hoop dat iemand mijn het uit kan leggen hoe ik dat moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:02

jurroen

Security en privacy geek

Lijkt mij niet echt een legaal iets.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedonoutlaw
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 17-03 10:49

thedonoutlaw

outlaw for life

Topicstarter
te hard rijden is ook niet legaal ( geintje )
wil alleen maar in me eigen systeem op afstand komen meer niet of te wel abonnement delen

is iptv dan wel legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Bedoel je een ziggo/odido kastje? Bel ziggo/odido voor hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

nelizmastr

Goed wies kapot

thedonoutlaw schreef op zondag 16 maart 2025 @ 23:46:
te hard rijden is ook niet legaal ( geintje )
wil alleen maar in me eigen systeem op afstand komen meer niet of te wel abonnement delen

is iptv dan wel legaal?
IPTV is alleen legaal via een officiële telecomprovider zoals KPN, Odido, Ziggo etc. maar niet met dit soort kastjes met illegale abonnementen erop.

Dus helaas we gaan je hiermee niet helpen, vraag de verkoper maar :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:40

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik denk dat het signaal richting OP wel duidelijk is, dit soort vragen rondom illegale IPTV aanbieders / functionaliteit van deze kastjes zijn niet toegestaan.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.