Sonos Sequencer - Eindelijk full surround sound

Pagina: 1
Acties:
  • 721 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dtacaptcave
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20:51
Ervaring met Sonos Sequencr – Wat een verschil!

Hi mede-Tweakers,

Vorige week stuitte ik op Reddit op de Sonos Sequencr en was meteen enthousiast. Dat enthousiasme was zo groot dat ik er direct twee extra Era 300’s bij heb gekocht om het uit te proberen. En het resultaat? Fantastisch!

Eindelijk heb ik écht losse linker- en rechter-speakers, en het verschil is enorm. De soundstage voelt veel ruimtelijker en natuurlijker aan.

Zijn er hier anderen die al ervaring hebben met Sonos Sequencr?

Voor wie meer wil weten, deze video legt het een stuk beter uit dan ik kan: YouTube-link.

Mijn huidige setup is nu:
Era 300 links voor
Arc soundbar midden
Era 300 rechts voor

Era 300 links achter
Era 300 rechts achter
Subwoofer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:48
Tja, wat moet ik er van zeggen. Fijn dat je nu eindelijk goed surround sound hebt na een investering van ruim 3000 euro.

Ik doe het met bijna een derde van jouw budget (Teufel Ultima 40 en Denon AVR X2600H, totaal 1200 euro) en had direct een goede soundstage en echte gescheiden kanalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greentea
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 29-09 10:05
107mb schreef op zondag 16 maart 2025 @ 20:28:
Tja, wat moet ik er van zeggen. Fijn dat je nu eindelijk goed surround sound hebt na een investering van ruim 3000 euro.

Ik doe het met bijna een derde van jouw budget (Teufel Ultima 40 en Denon AVR X2600H, totaal 1200 euro) en had direct een goede soundstage en echte gescheiden kanalen.
Tja, wat moet ik van dat laatste zeggen. Als ik met dat budget particulier wat gebruikte apparatuur op de kop tik, heb ik een set die met kop en schouders boven een Teufel en instap Denon uit komt...

Dat heeft toch niks met die Sonos App van doen?

Enfin, hier geen Sonos dus ook geen Sonos Sequencer. Maar ben wel benieuwd hoe die app een audio codec als Dolby Digital distribueert over de apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torac
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 28-09 19:15
Wat was voor jou de keuze om voor Era 300's te gaan? Ik ben van mening dat een Five daar meer op zijn plek is op het moment. En gebruik die dan zelf ook als Fronts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjans68
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 25-09 14:19
als je de era 300 als front kanaal zet werken de hoogte speakers dan ook nog?
en hoe is je ervaring nu een paar maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09 16:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Deze topicstart komt wel erg als een verkapte advertentie over en biedt inhoudelijk geen discussiepunten, buiten een algemene vraag.

Ik zet hem daarom op slot. De overige vragen zijn uiteraard wel legitiem, maar daarvoor zou ik een dedicated topic openen, zodat er inhoudelijk gediscussieerd kan worden. Topicstarter heeft hier ook niet meer gereageerd de afgelopen maanden ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.