Stokoude pc.
beeld blijft hangen. Crasht. Wil m uitzetten met de power button, maar die werkt niet meer, moet de schakelaar op de verdeel stekker doos gebruiken om de pc uit te schakelen. Probeer daarna alles maar krijg m niet meer aan de praat. Video kaart nog vrij recent nieuw gekocht. Maar in een back up pc werkt die video kaart weer voor even... video chip van t mobo overleden is t enige wat ik logisch kan bedenken. ? Maar dan. Die video kaart in t back up systeempje geprikt en dat boot . Het werkt. Even. Maar kan de letters niet lezen en mis de mogelijkheid om te werken met grote letters via het menu toegankelijk heid in Ubuntu, laatste versie. Krijg niet dezelfde lay-out als bij de gecrashte pc. Probeer alles in de settings. Als laatste maar schalen. Dan crash t die pc , boot weer even op en die schalings setting is weer terug gezet naar normale setting. Maar even daarna crasht die pc weer en gaat na reboot in de bios. En ik kom.daar niet meer uit. Zet dan ding uiteindelijk uit. En naceen poos toch weer aan, en dan boot ie wel en geeft Linux 3 opties ik kies recovery safe mode. Linux zoekt de error. Zegt iets in de laatste regel over de video kaart. Dat die niet in dezelfde modus kan worden opgestart. Of ik wil booten. Ja doe maar. Ik krijg een rudimentair beeld met enorme koeien logo's. Naja, om kort te gaan, de pc blijft weer hangen in de bios. Uefi. Naja. Nog nooit zoveel hardware faillure gezien en nog nooit op deze manier. Gewoon 2 mobo s nog net niet dood genoeg om gewoon niet meer te booten blijkbaar? Ik ben flabbergasted... iemand anders die dit we
Dit wel eens heeft meegemaakt?
:strip_exif()/f/image/tWsZld0DAXYokalGeuTpTxxV.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit wel eens heeft meegemaakt?