Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vrouw, mijn zoon en ik gebruiken deze nieuw samen te stellen pc voor eigenlijk alles.
Zelf speel ik FM24, mijn zoon allerlei nieuwe First Person Shooters, en mijn vrouw houdt van o.a. civilization.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het rond de 3,5K kan blijven zou dat wel prettig zijn. Minder natuurlijk altijd fijn, maar liever iets duurder en beter dan goedkoper omdat het kan.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die ik heb een monitor Dell QHD 27 inch uit de BBG, met 144hz. Muis en toetsenbord aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De keuzes hieronder zijn met de volgende afwegingen gemaakt:
* Ben geen upgrader, dus wat er nu in zit, blijft zitten tot het niet meer gaat. En dan komt er een hele nieuwe pc.
* Liever nu wat meer / beter dan noodzakelijk om er ook vanaf te blijven de komende 10 jaar.
* Mijn zoon is over 5 jaar het huis uit. Dan wordt de videokaart minder belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Nee, eigenlijk geen. Lees wel veel mee, maar daarmee valt alleen Intel af en verder geen pro's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De hoogte van de kast kan maximaal 45 cm zijn, daarom gekozen voor deze behuizing.
Energie, geluid, etc. maken me niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Misschien om over 10 jaar het laatste eruit te persen. Of nu alleen als het geen schade doet en eenvoudig "met een knopje / switch" te doen is.
Wat verwacht je van ons?
Passen alle elementen op deze manier bij elkaar?
Heb ik iets fundamenteels gemist?
Doe ik ergens echt iets doms?
Mijn vrouw, mijn zoon en ik gebruiken deze nieuw samen te stellen pc voor eigenlijk alles.
Zelf speel ik FM24, mijn zoon allerlei nieuwe First Person Shooters, en mijn vrouw houdt van o.a. civilization.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Als het rond de 3,5K kan blijven zou dat wel prettig zijn. Minder natuurlijk altijd fijn, maar liever iets duurder en beter dan goedkoper omdat het kan.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die ik heb een monitor Dell QHD 27 inch uit de BBG, met 144hz. Muis en toetsenbord aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De keuzes hieronder zijn met de volgende afwegingen gemaakt:
* Ben geen upgrader, dus wat er nu in zit, blijft zitten tot het niet meer gaat. En dan komt er een hele nieuwe pc.
* Liever nu wat meer / beter dan noodzakelijk om er ook vanaf te blijven de komende 10 jaar.
* Mijn zoon is over 5 jaar het huis uit. Dan wordt de videokaart minder belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Nee, eigenlijk geen. Lees wel veel mee, maar daarmee valt alleen Intel af en verder geen pro's.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De hoogte van de kast kan maximaal 45 cm zijn, daarom gekozen voor deze behuizing.
Energie, geluid, etc. maken me niet zoveel uit.
Ga je overklokken?
Misschien om over 10 jaar het laatste eruit te persen. Of nu alleen als het geen schade doet en eenvoudig "met een knopje / switch" te doen is.
Wat verwacht je van ons?
Passen alle elementen op deze manier bij elkaar?
Heb ik iets fundamenteels gemist?
Doe ik ergens echt iets doms?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 9950X3D Boxed | € 784,- | € 784,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI | € 253,99 | € 253,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 5080 16G VENTUS 3X OC PLUS | € 1.599,- | € 1.599,- |
1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow Zwart | € 96,75 | € 96,75 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 38,90 | € 38,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-64 | € 194,90 | € 194,90 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
2 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,90 | € 259,80 |
Totaal | € 3.357,24 |