👨🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule
Vraag
Alle reacties
Je zou bert (rfxcom.com) eens een mail kunnen sturen, bij voorkeur incl de log file.
Een andere optie is om eens te kijken naar bond.io. ik weet niet of deze hiermee werkt maar die kan wel rf aanleren/inleren.
wat gebruik je voor software om de rfxcom aan te sturen?
Een andere optie is om eens te kijken naar bond.io. ik weet niet of deze hiermee werkt maar die kan wel rf aanleren/inleren.
wat gebruik je voor software om de rfxcom aan te sturen?
Ik gebruik Home Assistant om hem aan te sturen. En dan RFXmgr op mijn laptop voor de configuratie.
Ik zie ook best veel voorbij komen als ik op de knop druk, het lijkt er op alsof er tweeweg communicatie is.
Ik zie ook best veel voorbij komen als ik op de knop druk, het lijkt er op alsof er tweeweg communicatie is.
👨🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule
Welk merk en type kookplaat en afzuiger gaat het om?leejoow schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 16:55:
Is er een manier om uit te zoeken of dit een standaard protocol is?
Spel en typfouten voorbehouden
Ow ja, dat was wel handig om te melden 
Het gaat om een Novy Intouch
Het gaat om een Novy Intouch
Ik heb rfxtrx gemaild, en bleek dat het een protocol was dat al aanwezig was: onder Fans kan je de Novy kiezen.
Pagina: 1