Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ok ..Op zaterdag 15 september 2001 22:51 schreef Traag het volgende:
Ik heb even je topictitel aangepast, want van zo'n titel moet ik![]()
Verwijderd
Dat probleem is er nu niet meer, een extra thread zorgt alleen maar voor onduidelijkheid, immers als je wilt weten waar het begonnen is moet je altijd nog de eerdere thread bekijken en zo niet, dan kun je er altijd achteraan invallen, zowel bij gesplitste threads als bij 1 grote.
De keuze van jouw titel kan dubbel worden geinterpreteerd en dat wil ik gewoon graag voorkomenOp zaterdag 15 september 2001 22:53 schreef kamstra het volgende:
ok ..
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ja ik snapte het al..Op zaterdag 15 september 2001 22:54 schreef Traag het volgende:
[..]
De keuze van jouw titel kan dubbel worden geinterpreteerd en dat wil ik gewoon graag voorkomen
dus als ik je goed interpreteer blijft er nu ook bv één desktoptopic bestaan in [SA] ? oftewel: nu krijgen we ws. meer ectreem lange topics....Op zaterdag 15 september 2001 22:54 schreef johnny appleseed het volgende:
Dat werd gedaan, omdat in de oudere versies van topix je alle replies op 1 pagina kreeg bij "posts tonen bij reageren", dat leverde vaak problemen op bij erg grote threads.
Dat probleem is er nu niet meer, een extra thread zorgt alleen maar voor onduidelijkheid, immers als je wilt weten waar het begonnen is moet je altijd nog de eerdere thread bekijken en zo niet, dan kun je er altijd achteraan invallen, zowel bij gesplitste threads als bij 1 grote.
Imo juist niet overzichtelijker maar goed, ik sluit me wel aan hoor
Verwijderd
Dat is op zich wel een buitenbeentje, want dat is een grote opsomming zonder echt "verhaal"...Op zaterdag 15 september 2001 22:58 schreef kamstra het volgende:
[..]
dus als ik je goed interpreteer blijft er nu ook bv één desktoptopic bestaan in [SA] ? oftewel: nu krijgen we ws. meer ectreem lange topics....
Durf niet te zeggen of dit algemene policy is/wordt (het niet meer opsplitsen).
hmm, ok. Ik was iig benieuwd naar de mening van de modjes. Ik stoor me er niet echt aan, ik vind alleen dat de opmaak van de topics-pagina van het [AOV] er niet mooier op wordt en om nou te zeggen ik lees de hele draad ff door is er op deze manier ook niet bij. Daarom lijkt het mij handiger om een nieuwe draad te starten.Op zaterdag 15 september 2001 23:02 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een buitenbeentje, want dat is een grote opsomming zonder echt "verhaal"...
Durf niet te zeggen of dit algemene policy is/wordt (het niet meer opsplitsen).
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Ik sluit zelf meestal topics na +/- 1000 replies ivm met de opmaak die vern**kt wordt. Ik denk niet dat er veel mensen blij mee zijn als het post hier je dekstoptopic 3 regels in beslag neemt.Op zaterdag 15 september 2001 23:07 schreef kamstra het volgende:
[..]
hmm, ok. Ik was iig benieuwd naar de mening van de modjes. Ik stoor me er niet echt aan, ik vind alleen dat de opmaak van de topics-pagina van het [AOV] er niet mooier op wordt en om nou te zeggen ik lees de hele draad ff door is er op deze manier ook niet bij. Daarom lijkt het mij handiger om een nieuwe draad te starten.
ik stoor me er niet aan,Op zondag 16 september 2001 13:22 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ik sluit zelf meestal topics na +/- 1000 replies ivm met de opmaak die vern**kt wordt. Ik denk niet dat er veel mensen blij mee zijn als het post hier je dekstoptopic 3 regels in beslag neemt.
misschien andere GoTters wel, ik weet het niet...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt