8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Die 486 ziet er iig wel stoer uit, hoop alleen dat je geen huisdieren hebt die ff over je spulletjes heen stampen.
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Dit zijn eerder test-setups die je gebruikt om de mix van componenten te testen.
Verwijderd
Volgens mij heeft de topicstarten hem weggehaald omdat ie een beetje werd afgekraakt.
Nee, zijn data limiet is overschreden..Op zaterdag 15 september 2001 22:54 schreef 10us het volgende:
link werkt niet
Volgens mij heeft de topicstarten hem weggehaald omdat ie een beetje werd afgekraakt.
Staat op de 2e regel van de pagina......
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
10MB ofzo ?
8<------------------------------------------------------------------------------------
Je eigen internet provider misschien ??Op zaterdag 15 september 2001 23:02 schreef Super_ik het volgende:
weet iemand ergens anders gratis webruimte voor me dan?
Anders kun je misschien wel bij een gratis provider een account aanmaken. Dan heb je iig een inbelaccountje op voorraad
Dat mocht je altijd al.. *zucht*Op zaterdag 15 september 2001 22:39 schreef Super_ik het volgende:
nu dat die-hard weg mag ik mijn casemods denk ik hier ook wel showen
oOp zondag 16 september 2001 13:07 schreef Phreak het volgende:
[..]
Dat mocht je altijd al.. *zucht*
Hoezo heb je een computerkast nodig ???
Verwijderd
Not!
Verwijderd
want als ik hem was zou ik een nieuw account nemen of hier nooit meer posten, jullie kraken hem echt af.
De temps zijn wel lekker zo trouwens.
BMW 535D