Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Denk toch dat het een foutje is metje instellingen waardoor ie een pad mee neemt in de filenames.
voorbeeld? url?
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
1) vorotaan duidelijkere tpoic titel alsjeblieft. Als jeiedereen iets zou doen als probleempje, help, hoe moet dit, help mij nu dan zou het een chaos worden.
2) Instelling, raad je aan om in de HTML code te kijken. Begrijpen hoe een hyperlink werk is niet zo heel moeilijk en het zou een boel schelen.
2) Instelling, raad je aan om in de HTML code te kijken. Begrijpen hoe een hyperlink werk is niet zo heel moeilijk en het zou een boel schelen.
|{ brrr }] |
Weet je helemaal niets van de code te maken want hier kan niemand veel mee. Als het je gaat om de instellingen van frontpage ben je een beetje aan 't verkeerde adres vrees ik.
Hehe slokkie op?Op zondag 16 september 2001 02:58 schreef Yellow het volgende:
1) vorotaan duidelijkere tpoic titel alsjeblieft. Als jeiedereen iets zou doen als probleempje, help, hoe moet dit, help mij nu dan zou het een chaos worden.
Ja sommige mensen zouden het zo kunnen noemen, maar ik kon de trap nog prima navigeren
|{ brrr }] |
op de trap bedoel je, neem ik aanOp zondag 16 september 2001 14:18 schreef Yellow het volgende:
Ja sommige mensen zouden het zo kunnen noemen, maar ik kon de trap nog prima navigeren
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Pagina: 1
, die url van het plaatje kan ik tot nu toe nog niet veranderen, en ik ben al een hele tijd aan het klooien geweest.
op.